dinin skrev 2015-08-23 17:00:08 följande:
Vad mysigt med ultraljud! Man kan slappna av på ett helt annat sätt efteråt, så det är guld värt även om man bekostar det själv. Mitt RUL närmar sig med stormsteg, imorgon är det dags... Är inte nervös direkt, mest extremt förväntansfull!
Annars har jag gått och blivit "nygravid" de senaste dagarna. Kräks trots medicin, vill bara vila och kissar koooonstant! Även den molvärken som påminner om mensvärk är tillbaka. Minns du om du fick tillbaka den kring v 18, joss82? Antar att det växer så det knakar där inne!
Jag fick tillbaka "mensvärken" någon kort period, minns inte riktigt när. Just nu växer magen som bara den, har dock ingen sådan värk utan snarare problem med ligament och sammandragningar. Tycker dock det blivit mindre nu, så håller tummarna för det. Ska försöka ge mig ut på en lite mer ordentlig promenad om jag orkar ikväll och se hur det funkar.
Nu har jag anmält mig till gravidvattengympa på friskis, hoppas det kommer kännas bra! Tyckte det var väldigt dyrt på andra ställen, men det här kändes mer rimligt.