Inlägg från: Lillstrumpa79 |Visa alla inlägg
  • Lillstrumpa79

Snart ensamstående pappa

Min första tanke är depression. Ingen något så när rätt funtad förälder flyttar iväg, bort från sitt barn om inte något är rejält fel! Att ångra flytt, inte ha vänner etc är frånskyllningar då hon antingen inte vill eller inte kan se det verkliga problemet. Det skulle kunna vara en förlossningsdepp som hänger i.. Jag är inget proffs och detta är bara funderingar men jag hade ringt en psykolog, beskrivit allt och frågat vad denne tror. Det vore ju hemskt om mor och barn förlorar massa tid ihop pga av en obalans i mammans system. Kanske även ert förhållande går att rädda..

Oavsett vad som händer så vill jag råda dig att pusha för tät kontakt mellan mamma och barn! Tror båda kommer tacka dig för det i slutändan. Hoppas innerligt att allt löser sig till det bästa!!!

• Lillstrumpa79

Men kära du.. Mitt hjärta brister! Ta kontakt med vårdcentralen och be om en tid hos psykologen så du får ösa ur dig allt och förhoppningsvis få lite vettiga råd om hur du rent praktiskt bör gå till väga. Gå inte och var så nere!!!

Svar på tråden Snart ensamstående pappa