Tjejer hur "pullar" ni?
*Liten notis innan, killar får gärna fråga sina tjejer, kks, eller om de så vågar - tjejkompisarna!*
Jag skulle vilja säga att jag är väldigt sexuellt aktiv, jag har sex ofta, vet vad som är skönt för mig och hur jag ska komma under sex med partners.
Men jag har funderat lite på en grej, hur andra tjejer "pullar"?
Jag själv upptäckte ganska tidigt duschmunsstycket och använde mig utav de, senare sen så har jag införskaffat mig leksaker och äger nu både vibratorer, massagestavar och riktiga gummidildos. Och det jag har märkt är att när jag säger att ja "pullar", menar jag att jag "knullar" mig med någon av mina leksaker eller stimulerar med vibbrator. De gånger jag är utan leksak - vilket inte är så ofta - smeker jag klitoris och inte pullar. För faktum är att när jag sagt till killar att jag pullar är det alltid samma fråga - "hur många fingrar?"
Så min fråga är väl egentligen, är det vanligt att tjejer pullar, asså leker med fingrarna i fittan, eller hur gör ni kära medsystrar? Och ytterligare - vad ska jag i fortsättningen kalla det jag håller på med? Vad brukar ni kalla er "aktivitet"?
Jag vet, världens ilandsproblem men en liten undran bara som grott under dagen ;P