Inlägg från: Betty Boop |Visa alla inlägg
  • Betty Boop

Min man får inte skiljas från mig enligt mig!!

Anonym (Inte skiljas) skrev 2015-04-14 08:53:23 följande:

Man får inte alls skilja sig hur som helst. Ni fattar ingenting så seriöst va bara tyst o gå iväg eller nåt. Man ska ha uppsåt osv gör att skiljas och allt. Min väninna läste lite kurser i juridik och ekonomi så jag lyssnas mer på henne än er. Väx upp.

Var har din väninna läst juridik? I Ankeborg?
  • Betty Boop
    Anonym (Inte skiljas) skrev 2015-04-18 10:56:55 följande:

Han ska inte och får inte skiljas. Jag kan polisanmäla för lagbrott om jag vill till och med och jag kan angripa med vilka medel som helst. Så snacka inte. Ni borde ta en kurs i vett och etikett för ni vet inte hur ni beter er. Jag slår vad om att många av er är svartsjuka eftersom ni är bedragare som haft sex med andra och era män eller kvinnor har lämnat er för att ni inte visste hur ni skulle hålla kvar dem. Ni inser inte heller vad ordet social betyder så ni behöver ta en kurs i läsförståelse. Och ni verkar också ha tappar en förankring i något som jag inte orkar berätta för er nu.

Är det någon som bör ta en kurs så är det DU! En äktenskapskurs! Ni lär ju knappast få ett särskilt fantastiskt äktenskap om han bara stannar för att du hotar med polisanmälan... hahaha!
Svar på tråden Min man får inte skiljas från mig enligt mig!!