• Villse

Carcamo, nya Snook?

Såg att den här gruppen låg etta på itunes igår så jag var tvungen att lyssna på den, hittade den på Spotify också. (Cárcamo - Palett) 

Jag tycker det är roligt med ny musik och jag tycker att den här låten påminner så mycket om Snook som jag brukade lyssna på förut, en del idag också för den delen. 

Någon som vet exakt varför Snook splittrades? Det gick ju bra för dem båda enskilt sen, kanske bättre än om de hade varit kvar i en grupp?

Men lyssna på låten och säg vad ni tycker, visst är det rätt likt? 
    open.spotify.com/track/5ybPXIuBmMGGfjNoHeHbPq

• Svar på tråden Carcamo, nya Snook?
  • Ullebullen
    Villse skrev 2015-04-14 11:03:24 följande:

Såg att den här gruppen låg etta på itunes igår så jag var tvungen att lyssna på den, hittade den på Spotify också. (Cárcamo - Palett) 

Jag tycker det är roligt med ny musik och jag tycker att den här låten påminner så mycket om Snook som jag brukade lyssna på förut, en del idag också för den delen. 

Någon som vet exakt varför Snook splittrades? Det gick ju bra för dem båda enskilt sen, kanske bättre än om de hade varit kvar i en grupp?

Men lyssna på låten och säg vad ni tycker, visst är det rätt likt? 
    open.spotify.com/track/5ybPXIuBmMGGfjNoHeHbPq

Daniel och Oskar hade väl helt enkelt för många egna projekt och ville satsa på sina solokarriärer! Älskar Snook fortfarande. Jag gillade låten du tipsade om! De hade ju flera låtar som var bra :) Nya talanger?
  • Ullebullen
    amandam skrev 2015-04-22 10:47:35 följande:
    Jag ska gå på detta :) 
    Visst var dem duktiga? :D Älskar alla låtar nu!
  • idasmat

Jättebra video! Hade inte sett den innan, verkar ju som att det går bra för dem iaf! Kul!

• GretaF

Finns det någon musikvideokanal på webben förutom youtube? Jag tänker som MTV var en gång i tiden liksom. Som man bara kan dra på så kommer det massa musikvideos utan avbrott? 

Fin video!

• Noell
    GretaF skrev 2015-04-29 14:06:21 följande:

Finns det någon musikvideokanal på webben förutom youtube? Jag tänker som MTV var en gång i tiden liksom. Som man bara kan dra på så kommer det massa musikvideos utan avbrott? 

Fin video!

Du kan ju göra egna spellistor på Youtube!? Annars så vet jag inte. Lite reklamavbrott kommer ju alltid var man än kollar numera. 

Och på tal om det här är nya Snook så skulle jag aldrig jämföra dem två. Snook är en klass för sig själva, pionjärer! De här har ju tagit deras sound. Dock lite mindre hiphopigt och mer pop. Hade varit nice att höra dessa rappa på en fet beat istället!
  • GretaF
    Noell skrev 2015-04-30 10:38:30 följande:
    Du kan ju göra egna spellistor på Youtube!? Annars så vet jag inte. Lite reklamavbrott kommer ju alltid var man än kollar numera. 

Och på tal om det här är nya Snook så skulle jag aldrig jämföra dem två. Snook är en klass för sig själva, pionjärer! De här har ju tagit deras sound. Dock lite mindre hiphopigt och mer pop. Hade varit nice att höra dessa rappa på en fet beat istället!
    Jo det är ju sant det. Får väl sitta och pilla lite med det då så att det blir bra, men jobbigt med reklam. Iof så var det ju det på MTV också. Jag skulle bara vilja ha en musikkanal eller sida där det bara streamas videor så kan man välja genre liksom. 
  • Bellissa
    Fredrikaa skrev 2015-04-27 13:40:49 följande:

Videon är ju helt underbar!!

Fantastiskt härlig musikvideo! 
  • idasmat
    Bellissa skrev 2015-05-13 13:59:05 följande:
    Vad roligt, vilken fin blogg hon har! Måste jag följa. 
    Ja eller hur! Kul :D 
Svar på tråden Carcamo, nya Snook?