taquine skrev 2015-04-16 08:58:19 följande:
Men du gick ju inte vidare iallafall, tror du seriöst att en sådan tjej mår bra som frågar så. ?
Får också förfrågningar från pojkar i min son sons ålder(19) och nej det finns bara inte i min bok. Sen får folk här kalla mig gammalmodig , moraltant osv , kunde inte bry mig mindre . Kan ju se mig själv i spegeln utan att skämmas
taquine. Hur de mår vet jag ju inte naturligtvis men de har inte varit speciellt fulla utan däremot mycket glada och trevliga och märkbart flörtiga. Jag har ju pratat med dem ett bra tag i vissa fall.
Jag har dock en egen policy som är att jag aldrig, aldrig går fram till märkbart unga tjejer själv så de är dessa som helt på egen hand kommit fram.
Jag är nu 51 år så den yngre åldern jag skulle kunna gå fram till själv är väl ca 35 år. (om det nu var ett självändamål). Har dock en spirande kontakt med en tjej på 44 år.
Det jag ville med inlägget var att visa på att det finns flera unga tjejer som helt själva vill träffa äldre män. En som jag träffade menade på att hon uppfattades som äldre än vad hon var. Hon var 24 år då. Hon kunde inte tänka sig yngre män än 40+ sa hon.
Detta upprepar sig också gång på gång. Varför vet jag icke men att det är på frivillig basis har jag sett och upplevt ett flertal ggr själv. Detta utan att se ut som Persbrant eller vara känd på annat sätt.
Ha en fin dag i