• Anonym (ska ha sitt)

Är det ok att knulla 20-åring som 48-årig man?

Är det ok att som 48-årig man knulla med en 20-årig kvinna? Jag har träffat en yngre kvinna och vi går bägge igång på ålderskillnaden, fast åt olika håll då...

Hon vill gärna bli hårt tagen, dominerad och kallad fula ord vilket jag också går igång på, samtidigt så får jag lite dåligt samvete när hon nästan är jämngammal med min äldsta dotter.

Jag är singel. Hon är singel. Vi gör det för sexäventyret. Ingen är intresserad av ett förhållande och allt är ömsesidigt.

Är det ok tycker ni?

• Svar på tråden Är det ok att knulla 20-åring som 48-årig man?
  • Anonym (Anders)
    ulfsas skrev 2015-04-16 08:44:25 följande:
    Om någon ''ger sig på tjejer'' så är det ju fel men även jag, och jag ser då rakt inte ut som Persbrant precis, har fått förslag från väl unga tjejer vid flera tillfällen ute på krogen.
    Den yngsta som undrade vad vi skulle göra sedan var 19 år och annars är de runt 23 år. Detta på en nattklubb som på lördagar skall ha 25 år som lägsta ålder?!!? Citat ''jag är gränslös vad det gäller män'' sa hon.
    Min dotter var då 20 och jag vet ju inte exakt vad det skulle ha lett till för jag gick inte vidare på det spåret.

Det innebär iaf att man inte behöver ge sig på tjejer. De kan ta sina beslut helt på egen hand.

Sedan tycker jag att man bör bedöma män och kvinnor på samma sätt. det kan inte vara coolt att en 50 årig kvinna sätter på en 20 årig kille och gubbslem om motsatsen sker.

Jag förutsätter att tjejerna har fungerande hjärnor och att tvång och våldtäkt inte är det vi talar om.
    Bra sagt! Det är dock precis det här som moralisterna aldrig kan förstå, hur mycket än vi andra försöker förklara.....
  • Anonym (sex och kärlek är inte samma.)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2015-04-15 20:11:36 följande:

Nej, det har enbart med åldern att göra. Hade han varit 20 år yngre hade han varit min drömprins! Men nu funkar det inte. Jag äcklas av hans skägg, mustage, gråa hår, gubbiga andedräkt på morgonen, osv, osv, osv. Fy fan! Kräks nästan bara jag skriver detta.

Ursäkta har man en särskild andedräkt när man passerat 40 år , samt har man ingen skäggväxt eller putmage när man är yngre . Vet 25 åriga män som har sämre kropp en min man som är 58 år
  • Anonym (Anders)
    Anonym (mor) skrev 2015-04-16 08:40:17 följande:
    Finns bara EN sak som vore värre än att de kom hem med en gammal gubbe och det är att de kommer hem med en muslim (eller ett Jehovas vittne). Då skulle jag vilja dö. Den gamla gubben tänker jag att de tröttnar snabbt på när de inser att de inte har ett jota att prata om.
    Så du tror att dom skulle ha nåt att prata med en JH eller en muslim? Tror du dessutom att alla JH och muslimer är exakt likadana? Eller alla gamla gubbar för den delen?
  • taquine
    ulfsas skrev 2015-04-16 08:44:25 följande:
    Om någon ''ger sig på tjejer'' så är det ju fel men även jag, och jag ser då rakt inte ut som Persbrant precis, har fått förslag från väl unga tjejer vid flera tillfällen ute på krogen.
    Den yngsta som undrade vad vi skulle göra sedan var 19 år och annars är de runt 23 år. Detta på en nattklubb som på lördagar skall ha 25 år som lägsta ålder?!!? Citat ''jag är gränslös vad det gäller män'' sa hon.
    Min dotter var då 20 och jag vet ju inte exakt vad det skulle ha lett till för jag gick inte vidare på det spåret.

Det innebär iaf att man inte behöver ge sig på tjejer. De kan ta sina beslut helt på egen hand.

Sedan tycker jag att man bör bedöma män och kvinnor på samma sätt. det kan inte vara coolt att en 50 årig kvinna sätter på en 20 årig kille och gubbslem om motsatsen sker.

Jag förutsätter att tjejerna har fungerande hjärnor och att tvång och våldtäkt inte är det vi talar om.
    Men du gick ju inte vidare iallafall, tror du seriöst att en sådan tjej mår bra som frågar så. ?
    Får också förfrågningar från pojkar i min son sons ålder(19) och nej det finns bara inte i min bok. Sen får folk här kalla mig gammalmodig , moraltant osv , kunde inte bry mig mindre . Kan ju se mig själv i spegeln utan att  skämmas 
  • ge upp

Alltså... om detta nu är så okej så varför finns det ett så stort behov att få höra från andra att det är okej? Varför diskuteras det ens? Har du problem med din moraliska kompass? Säger en liten röst i dig att du gör fel? Tänker du att din dotter kan knulla en 48-åring hon också och det gör dig obekväm? Vill du bara skryta lite? Vaffan vill du??
    Den som ska leva med ditt beslut är du själv (och den du har ett sexuellt förhållande med givetvis). Finns alltid en risk för komplikationer i rent sexuella relationer. Den ene kan bli kär t ex. Era familjer kan påverkas. Men det är ditt problem. Och din sexpartners.

• ulfsas
    taquine skrev 2015-04-16 08:58:19 följande:
    Men du gick ju inte vidare iallafall, tror du seriöst att en sådan tjej mår bra som frågar så. ?
    Får också förfrågningar från pojkar i min son sons ålder(19) och nej det finns bara inte i min bok. Sen får folk här kalla mig gammalmodig , moraltant osv , kunde inte bry mig mindre . Kan ju se mig själv i spegeln utan att  skämmas 
    taquine. Hur de mår vet jag ju inte naturligtvis men de har inte varit speciellt fulla utan däremot mycket glada och trevliga och märkbart flörtiga. Jag har ju pratat med dem ett  bra tag i vissa fall. 

Jag har dock en egen policy som är att jag aldrig, aldrig går fram till märkbart unga tjejer själv så de är dessa som helt på egen hand kommit fram.
    Jag är nu 51 år så den yngre åldern jag skulle kunna gå fram till själv är väl ca 35 år. (om det nu var ett självändamål). Har dock en spirande kontakt med en tjej på 44 år.

Det jag ville med inlägget var att visa på att det finns flera unga tjejer som helt själva vill träffa äldre män. En som jag träffade menade på att hon uppfattades som äldre än vad hon var. Hon var 24 år då. Hon kunde inte tänka sig yngre män än 40+ sa hon.
    Detta upprepar sig också gång på gång. Varför vet jag icke men att det är på frivillig basis har jag sett och upplevt ett flertal ggr själv. Detta utan att se ut som Persbrant eller vara känd på annat sätt.

Ha en fin dag i Solig
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Anonym (mor)
    Anonym (Anders) skrev 2015-04-16 08:57:55 följande:
    Så du tror att dom skulle ha nåt att prata med en JH eller en muslim? Tror du dessutom att alla JH och muslimer är exakt likadana? Eller alla gamla gubbar för den delen?
    Nja alla är väl inte EXAKT lika men ungefär. Jag vill att mina flickor ska vara ihop med svenska, välutbildade unga grabbar och hittills har jag inte blivit besviken.
  • Anonym (Anders)
    Anonym (mor) skrev 2015-04-16 09:16:33 följande:
    Nja alla är väl inte EXAKT lika men ungefär. Jag vill att mina flickor ska vara ihop med svenska, välutbildade unga grabbar och hittills har jag inte blivit besviken.
    Du verkar ha en riktigt, riktigt obehaglig människosyn. Brrrrr......
  • Underhill
    Anonym (mor) skrev 2015-04-16 08:40:17 följande:
    Finns bara EN sak som vore värre än att de kom hem med en gammal gubbe och det är att de kommer hem med en muslim (eller ett Jehovas vittne). Då skulle jag vilja dö. Den gamla gubben tänker jag att de tröttnar snabbt på när de inser att de inte har ett jota att prata om.
    Med andra ord skulle du inte hantera det så väl. Ändå går livet vidare om än inte som man tänkt sig och eller i sin vildaste fantasi ens kunnat föreställa sig. 
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (mor)
    Anonym (Anders) skrev 2015-04-16 09:18:06 följande:
    Du verkar ha en riktigt, riktigt obehaglig människosyn. Brrrrr......
    Jaså? Muslimer, Jehovas vittnen och gamla gubbar stör mig inte alls OM de låter bli mina döttrar. Finns väl ingen mamma som önskar att ens barn ska bli ihop med t ex en religiös knäppgök?
Svar på tråden Är det ok att knulla 20-åring som 48-årig man?