Inlägg från: under inga omständigheter är det |Visa alla inlägg
  • under inga omständigheter är det

orolig för mina bonusbarn

Anonym (orolig) skrev 2015-04-15 14:20:44 följande:

Jag känner också skuld i det hela då jag har stannat & sambon lovat osv att ringa BUP , men det har inte skett ännu. Biomamman vet om att detta har hänt och ang hur vi går tillväga är såhär : både jag & sambon skäller ordentligt och förklarar att det är ALDRIG ok att pilla på någon annan och jag flippar väl ut rätt ordentligt. Pojken gråter och säger att han inte vet varför han gör det, han är nyfiken osv.

Men jag klarar det inte längre, jag vill inte behöva leva som en jävla hök på barnen & jag klarar knappt av att se mina bonusar just nu för detta som hänt. Nu har han ju aldrig lyckats att komma åt på något sätt men för mig så känns det ändå som ett övergrepp mot min dotter

Det är övergrepp, hon blir tvingad och utsatt mot sin vilja. Du har det inte lätt och verkar inte få något stöd i omgivningen. I min värld spelar det ingen roll vilken relation jag har med vem mina barn går före allt. Jag har satt dem till världen och det är min skyldighet att ge dem trygghet annars är jag har jag lika stor skuld i situationen. I would show them seven different types of crazy om mitt barn var i din dottern situation. Det är inte ett ok beteende och du kan inte styra över det men du har hela makten över din dotter och hennes välmående. Skydda henne och låt dem reda ut sitt egna problem de verkar ju inte särskilt sympatiska. Ditt ansvar är över din dotter inte någon annan.
Svar på tråden orolig för mina bonusbarn