• Anonym (Det är bara så!)

Djurungar är sötare än människobebisar! (bild)

Varför är det så tabu att tycka att ett djur är sötare än ett människobarn? Varför MÅSTE alla människobarn vara söta? Människobarn är inte söta men jag tycker om dom ändå! Dom kan vara charmiga med sina glittrande ögon och klingande skratt men en rosa naken bebis är inte sötare än en liten kattunge, finns det seriöst någon som tycker det? Ja, jag vet att folk säger att det är "självklart" att människobebisen är sötare men är det verkligen så eller säger vi bara så för att det är tabu att tycka annat?

Vad tycker ni själva?

• Svar på tråden Djurungar är sötare än människobebisar! (bild)
  • Anonym (Det är bara så!)

• aleakim

Jag tycker att min egen bebis är det allra sötaste som finns, finare än alla andra människobebisar och djurungar tillsammans.

Men andra bebisar är inte alls så söta i mina ögon, en del är verkligen jättesöta men andra är lite mer.. speciella.

Tycker till exempel att min katt är sötare än ett par av bebisarna på öppna förskolan :p

Det kanske är lite tabu ja, har aldrig funderat på saken.

W och liten i magen :)
  • Anonym (hmm)

Alla babyisar är inte söta...  Så ja vissa djur babyisar kan vara sötare än babyisar

• sextiotalist

En valp eller kattunge kan få mig salig, en bebis "jaha", självklart var mitt eget barn, rent objektivt Flört, det sötaste barnet i världen.

• Anonym (G)

Jag har aldrig hört att det skulle vara tabu att tycka att djurungar är sötare än bebisar. Kattungen och bebisen på de bilderna du la upp tycker jag är lika söta, även om det är svårt att jämföra på det sättet, de är liksom söta på sitt eget sätt. =)

• Mamori

Det är bra att man bara tycker att ens eget barn är så där galet sött, skulle man känna likadant för alla andras barn så skulle det ske många kidnappningar i världen Drömmer Sedan så jämför du ett ganska litet barn med en kattunge som är lite större. Ta en nyfödd baby och en helt nyfödd kattunge så är ingen av dem speciellt söt. Den kattungen på bilden motsvarar typ en treåring eller så, de är mycket sötare än ettåringar.

Här är ett barn som definitivt är gulligare än kattungen (och förmodligen motsvarande i ålder/mognadsgrad):

vid.me/NoGH

Svar på tråden Djurungar är sötare än människobebisar! (bild)