nyss fått missfall följas till ett plus igen?
Har just fått missfall vill hitta andra i samma sits så vi kan kämpa ihop till ett nytt plus som förhoppningsvis går bra.
Har just fått missfall vill hitta andra i samma sits så vi kan kämpa ihop till ett nytt plus som förhoppningsvis går bra.
Hej
Samma här - bekräftat idag. Följs gärna åt
Hej
Samma här - bekräftat idag. Följs gärna åt
Välkommen eller va man ska säga:( hur långt var du gången ?
Jag började blöda på riktigt i går kväll och i dag kommer det små klumpar och får mer mens värk. Ska bli skönt när det är över så man kan köra igen.
Oki fy. Samma här de börjar göra ondare och komma mer blod klumpar. Hade ett MF i samma vecka för 6 år sedan de var över på 1 vecka. Då var allt blod borta osv. Men detta har ju redan hållit på 5 dagar med små blödningar innan de drog i gång i går kväll.
Fick MF för 2 1/2 vecka sedan. Var i vecka 9. Såg hjärtat slå två dagar innan. Hemskt. Men det är väl "bara" att försöka igen
Fick MF för 2 1/2 vecka sedan. Var i vecka 9. Såg hjärtat slå två dagar innan. Hemskt. Men det är väl "bara" att försöka igen
När jag hade MF sist så kom ägglossningen två veckor efter missfallet börja dvs blod blod. Så som vanligt var de för mig.
Ja vi kommer köra på och se va som händer.
Ni?