• Anonym (SCB)

Har du en sexleksak?

Har du en sexleksak?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du en sexleksak?
  • Kereza
    Anonym (nej, men) skrev 2015-04-18 20:40:29 följande:
    Jag jobbar hemifrån.
    Happ, butik it is då - eller be en kompis köpa, eller beställ med bokad hemkörning, så att du kan vara säker på att han/hon inte är hemma - allt går att lösa. Ja, om du inte är spionerad på och kontrollerad, men då har du större bekymmer än sexlaksaker :)
  • Pussan

Försökte markera de fyra första alternativen men det gick inte. Börjar nästan alla dagar med att smörja upp fittan efter frukost och gillar variation. Väljer leksak efter dagens humör och kan säga att det gör stor skillnad på ens dag om man börjat med en orgasm innan man åker till jobbet.

• Anonym (Onanist)
    Anonym (nej, men) skrev 2015-04-18 19:34:18 följande:

nej, men vill ha en, men kan inte skaffa utan att sambon märker och det vill jag inte.

Varför vill du inte att sambon vet?
  • Mrs Okänd

Jag har massor av olika varianter...och det är mest en som ser ut som en penis, plus en clone-a-willy men den var ju ganska värdelös som onanisak.

• Acubens

Jag har en dildo som ser ut som en penis, men är man... :P

• Mrs Okänd
    Acubens skrev 2015-04-19 10:37:08 följande:
    Jag har en dildo som ser ut som en penis, men är man... :P

Varför valde du en som ser ut som en penis och inte bara en "pinne"?
  • Acubens
    Mrs Okänd skrev 2015-04-19 10:40:25 följande:

Varför valde du en som ser ut som en penis och inte bara en "pinne"?
    Jag beställde en strap-on, där man kan byta mellan olika dildos, och då var 2 formade som penisar, svarta :)
  • Anonym (Onanist)

Vad har ni andra som, liksom jag, har ett flertal sexleksaker svarat?

• Anonym (Onanist)
    Anonym (Onanist) skrev 2015-04-19 12:57:50 följande:

Alltså röstat.
  • retsiger

Nope, men jag har ju gjort en som ligger i fruns hemliga låda och samlar damm. En clone-a-willy, som kanske inte är världens bästa verktyg...

Däremot har jag ju varit 'tvungen' att tjuvlåna den... Och jag blev lite förvånad över hur stort ollonet kändes i munnen! Det är kanske därför jag nästan alltid tycker att en avsugning skaver för mycket och jag extremt sällan har fått orgasm i munnen på en kvinna. Det andra testet kändes märkligt och jag vete fasen om det går att töja en rumpa så mycket att jag får in den där. Jag tror nog det skulle göra ont på både mig och damen...

I övrigt är jag nog ganska normalutrustad, men har fått lite uppskattande kommentarer om just toppen på snoppen.

Oj, det här blev visst lite off topic...

Förresten gjorde jag en gipsavgutning av apparaten när jag ändå var igång. Kul att ha som minne när man blir gammal och slak! Kanske det räknas som en egen leksak?

• Anonym (nej, men)
    Kereza skrev 2015-04-18 22:42:20 följande:
    Happ, butik it is då - eller be en kompis köpa, eller beställ med bokad hemkörning, så att du kan vara säker på att han/hon inte är hemma - allt går att lösa. Ja, om du inte är spionerad på och kontrollerad, men då har du större bekymmer än sexlaksaker :)
    Jag bor i ett väldigt litet samhälle och är egentligen aldrig i större stad själv så jag vet inte hur jag skulle fixa det. Jag har försökt att beställa hem andra saker formade som dildos, men ingen har varit bra.
    Anonym (Onanist) skrev 2015-04-18 22:54:13 följande:
    Varför vill du inte att sambon vet?
    För att det är skämmigt och jobbigt och för att jag inte orkar med samtalet om att han inte kan tillfredsställa mig längre.

• Kereza
    Anonym (Onanist) skrev 2015-04-19 12:57:50 följande:

"Ja, annat" eftersom det är det ospecifika alternativet. 
  • Pentra
    Anonym (Onanist) skrev 2015-04-18 20:54:06 följande:
    Som i många andra omröstningstrådar är det lite märkliga (ogenomtänkta?)alternativ. De fyra första alternativen stämmer in på mig, vad ska jag rösta på? Eller är det meningen att bara de som har en (1) sexleksak ska rösta? Sen undrar jag bara varför män har andra alternativ än övriga? SCB skulle då aldrig genomföra en undersökning uppställd på detta vis.;)

Ungefär samma för mig. Kan inte rösta utan att det blir fel och statistiken blir förvrängd. ... /Pentra
Svar på tråden Har du en sexleksak?