Har du en sexleksak?
Har du en sexleksak?
Har du en sexleksak?
Försökte markera de fyra första alternativen men det gick inte. Börjar nästan alla dagar med att smörja upp fittan efter frukost och gillar variation. Väljer leksak efter dagens humör och kan säga att det gör stor skillnad på ens dag om man börjat med en orgasm innan man åker till jobbet.
nej, men vill ha en, men kan inte skaffa utan att sambon märker och det vill jag inte.
Jag har massor av olika varianter...och det är mest en som ser ut som en penis, plus en clone-a-willy men den var ju ganska värdelös som onanisak.
Jag har en dildo som ser ut som en penis, men är man... :P
Nej.
Jag och min fru har 30+ sexleksaker.
Vad har ni andra som, liksom jag, har ett flertal sexleksaker svarat?
Nope, men jag har ju gjort en som ligger i fruns hemliga låda och samlar damm. En clone-a-willy, som kanske inte är världens bästa verktyg...
Däremot har jag ju varit 'tvungen' att tjuvlåna den... Och jag blev lite förvånad över hur stort ollonet kändes i munnen! Det är kanske därför jag nästan alltid tycker att en avsugning skaver för mycket och jag extremt sällan har fått orgasm i munnen på en kvinna. Det andra testet kändes märkligt och jag vete fasen om det går att töja en rumpa så mycket att jag får in den där. Jag tror nog det skulle göra ont på både mig och damen...
I övrigt är jag nog ganska normalutrustad, men har fått lite uppskattande kommentarer om just toppen på snoppen.
Oj, det här blev visst lite off topic...
Förresten gjorde jag en gipsavgutning av apparaten när jag ändå var igång. Kul att ha som minne när man blir gammal och slak! Kanske det räknas som en egen leksak?