Tråden för oss som använder NaturalCycles
Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)
Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.
Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

Och vad kul att höra att det var med hjälp av NC - det ger ju hopp till oss som använder den. Appen hjälpte mig som sagt genom att uppmärksamma mig för när det var dags att ta ägglossningstest och det känns ju som att det kommer hjälpa mig att bli gravid - hoppas att NC hjälper mig på bara en månad också!
 Och vad kul att höra att det var med hjälp av NC - det ger ju hopp till oss som använder den. Appen hjälpte mig som sagt genom att uppmärksamma mig för när det var dags att ta ägglossningstest och det känns ju som att det kommer hjälpa mig att bli gravid - hoppas att NC hjälper mig på bara en månad också!