Tråden för oss som använder NaturalCycles
Hej! 
Ny här i tråden. Slutade med p-piller 12 juli 2015 då vi vill ha barn. Mensen var först regelbunden 2 månader sedan blev den lite oregelbunden. Hade några kg att gå ner för "bästa" fertilitet så började med det i början på året och tränade hårt vilket resulterade i rubbad mens feb-juli. 
Börjat med NC för någon vecka sen. Ska enligt NC ha ÄL imorgon och har kört CB stickor varannan dag (har haft negativa stickor fram till igår) så ska testa ÄL imorrn igen. 
Har tidigare med ett ex försökt att få barn 11 ägglossningar = inget trots varannan dag sex i ett år. Vi hann påbörja utred och hans spermier var ok. Sen gjorde vi slut. Idag har han 2 barn. Detta var 6 år sedan och har sedan dess tagit för givet att jag inte kan. 
Har därför försökt i nuvarande förhållande att leva lite i andan "äsch kommer det så kommer det, men ingen stress". Mest för att jag inte vågat hoppas. Men efter alla era fina historier i denna tråd så har jag fått hoppet tillbaka ???? och att det faktiskt är normalt att det tar ett tag tyvärr.