• elil87

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Det här är min graf. Mensen är beräknad idag men dagens temp tyder väl på att den inte kommer komma idag i alla fall. Tog ett Cb Early igår som visade ett svagt plus, tog ett Cm digitalt idag som visade negativt. Vet inte vad jag ska tro. Vad säger ni?

Jag och sambon har bestämt att vi ska vänta till på torsdag innan vi testar igen så får vi se om mensen dyker upp innan dess. Hoppas att den inte gör det!

• elil87
    Jomila skrev 2017-07-16 08:59:33 följande:

Ett plus är alltid ett plus så jag säger grattis! ????

Tack! :) Jag hoppas så att du har rätt men vågar inte glädjas för mycket än. Skulle så gärna vilja ha en liten mars-bebis!
  • elil87

Hej!

Jag plussade förra veckan, redan i dag 3+2. Känns helt sjukt men är samtidigt så obeskrivligt glad :D

När jag började tempa så letade jag som en galning efter kurvor från sådana som blivit gravida. Tänkte därför lägga upp min utifall det är någon annan som vill se.

• elil87
    Caarolinecaarlsson skrev 2017-10-25 22:18:44 följande:

Men åh va kul!! Grattis :D

Tack så mycket! :D
  • elil87
    Billieblue skrev 2017-10-26 07:30:31 följande:

Vad roligt! Grattis! Kände du några symptom redan dagarna/veckan efter ÄL? Jag inbillar mig att jag känner en massa haha. Såhär ser min lutealfas ut hittills, 6 dgr efter ÄL. Vad tror ni?

Jag hade egentligen väldigt lite symtom efter ÄL. Mindre än vanligt inför mensen. Det enda jag kände som var annorlunda var att det stack till ofta i ena äggstocken. Sen när jag bestämde mig för att testa så var det för att jag lätt blev illamående när jag inte hade ätit på ett tag. Förutom det var det inte så mycket symtom. Nu känner jag desto mer. Mår fortfarande lite illa från och till, magen är trög och brösten är lite ömma.
  • elil87
    Malni skrev 2017-10-27 19:10:56 följande:

Grattis!! Plussade också i tisdags 3+4 och jag letade precis som du som en tok efter kurvor i början, så jag lägger upp min med :) Har tyvärr varit lite dålig på att tempa just denna månaden så alla dagar är inte inlagda :/

Åh, grattis! Då blir det en liten julibebis för dig med :D
  • elil87
    Malni skrev 2017-10-28 08:00:12 följande:

Ja så spännande! Första :)

Första för mig med :)
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles