• vivieran456

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Sara2017 skrev 2017-05-28 07:38:50 följande:

Mensen skulle komma idag, negativt test, tempen är inte jätte låg, men ändå lite lägre.

Så spännande att följa dig! Uppdatera oss hur det går :) Håller tummarna!!!
  • vivieran456
    Sara2017 skrev 2017-05-28 12:51:44 följande:
    Tack! Det lovar jag! Önskar jag kunde få veta snart bara :) ont i äggstockarna nu, så kanske mensen är på ingång :(
    Jag följde dig innan också och då hade vi rätt jämn cykel med ÄL-dagar och så. Men min ligger på 28 dagar så fick mens häromdan :/ Hejar på dig nu istället!! :) Om det inte blir denna månad så peppar vi på nästa istället.
  • vivieran456
    Sara2017 skrev 2017-05-28 16:46:23 följande:
    Vi får ladda om till nästa gång vi också, mensen kom :( fan helvetes jävla skit!! Men tack :)
    Tusan!!!!! Man blir så sjukt nedstämd av det. Men jag kände absolut inga symptom denna månad till skillnad från tidigare skengraviditeter så blev inte så överraskad. Nu laddar vi om till nästa månad istället! Min ÄL är den 11e!
  • vivieran456
    Hean skrev 2017-06-28 08:52:49 följande:
    Åh vad kul! Grattis! Då kan vi inte ha bf långt ifrån varann, mitt beräknade är 24/2. :)
    Vad kul!!!!! Grattis! Ger mig lite hopp också :)
  • vivieran456

Försök 12 denna månad. Äntligen fått koll på när ÄL faktiskt är tackvare NC så "egentligen" är det kanske försök 2-3 som vi faktiskt prickar. BIM imorrn + min födelsedag. Ska testa då med morgonurin om ingen mens kommit än. men försööööker att inte ha några förväntningar, men ni vet hur det är....
    Kram på er alla som kämpar!

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles