• babyboooo

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Någon som kan tyda min graf? Tycker slutet ser ganska likt ut som dom andra månaderna.. men däremot denna månad så har det dragit och ibland stuckit i sidan av brösten och ibland stuckit i magen/livmodern. Och jag har aldrig haft någon känsel i mina bröst NÅNSIN! (Min sambo och mina vänner tappar hakan när jag visar hur jag kan vrida om mina bröstvårtor utan att ens blinka) men det är säkert en tillfällighet...
  • babyboooo
    FrökenJ90 skrev 2017-08-19 09:28:34 följande:

Vill också ha lite hjälp med att tyda. Tre dagar till bim. Tempen har inte börjat sjunka än som den brukar göra.

Jag har också tre dagar till BIM din stiger ju iallafall, det måste ju vara bra! Min går ju upp och ner hela tiden, vet inte om det beror på att jag sovit oroligt och drömt mardrömmar hela den här veckan, gått upp mitt i natten varje natt, då kanske tempen kan bli lite svajig? Börjat på nytt jobb fr.o.m. i måndags så tror jag sovit dåligt pågrund av det kanske...
  • babyboooo
    Eloons skrev 2017-08-19 11:07:45 följande:

Har du tagit något äl-test eller något denna månad? Den nuvarande kurvan är ju lite annorlunda från förra cykeln... undrar om du kanske inte haft äl ännu?

Nej inget ÄL-test... däremot när NC visade att jag hade ÄL så hade jag väldiga smärtor i magen, vilket jag alltid har vid ÄL..
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles