Jesss85 skrev 2017-08-26 19:56:01 följande:
Hej, hehe ja tog väl över en vecka för mig att läsa igenom hela haha, välkommen :)
Ok spännande, kör du äl-tester också eller bara NC? Brukar du känna av när du har äl?
Oj så länge häftigt! Har du nån gång vart med om att äl hoppar över en månad? Jag misstänker att det sker med mig nu :(
Bra jobbat! ????????
De tre senaste gångerna har jag använt mig av tester, dom billigaste. Så det är lite knepigt att tyda... normalt sätt brukar jag känna av ägglossningen. Innan får jag äggviteliknande flytningar, sedan ömma bröst. Innan jag började med NC hade jag ingen aning om att det har med ägglossning att göra!
Jag har hittills inte missat en ägglossning men den har varit lite sen. Förra månaden kom ägglossningen ca 1,5 vecka senare än vanligt. Så det blev ett halvhjärtat försök från vår sida, jag trodde nämligen inte att jag skulle få någon ägglossning. (Gick sedan tillbaka i min historik och såg att detta brukar hända mig ca två gånger/år) Har det blivit så för dig tidigare eller varför tror du den kommer utebli? Håller tummarna på att den är påväg! :)