• Sofande

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Hej!

Jag har denna cykel plus den innan, men kurvorna ser mycket olika ut? Denna cykel har NC inte hittar min ÄL heller. Vill ni hjälpa mig att kolla på mina kurvor och säga vad ni tror?

• Sofande
    Jesss85 skrev 2017-09-06 16:06:59 följande:

Hej!

Jag tycker det ser ut som du hade ÄL där på dag 16-17 nånstans. Har du tagit ÄL-tester?

Åh tror du det? :)) Jag tycker också det ser ut som det! Man kanske inte kanlita fullt ut på NC heller? Hoppas hoppas! Använde ej LH denna cykel, lyckas aldrig få utslag på dem. TROR att jag fick positivt vid två tillfällen i somras, men blir osäker.
  • Sofande
    Jesss85 skrev 2017-09-06 19:13:52 följande:

Ja jag tror det :) vi får se om det kommer ännu högre tempökning snart :) min ÄL var jättesen denna månad, på dag 41 istället för dag 15-20 som den brukar vara på. Men då gick inte min temp över baslinjen eller ens upp till baslinjen, så därför tror jag du haft ÄL.

Se min graf denna månad.

Ja det är bara vänta och se vad som händer! Brukar din ÄL diffa mycket olika cyklar? :)

• Sofande
    Jesss85 skrev 2017-09-06 21:23:02 följande:

[quote=77993064][quote-nick]Sofande skrev 2017-09-06 20:32:00 följande:[/quote-nick]

Ja precis :) Det har diffat på max 5 dagar sedan februari då jag slutade med p-piller, fram tills denna månad alltså. Så brukar ha ÄL nån gång mellan dag 15-20 ich nu blev det på dag 41, alltså över 20 dagar senare än i vanliga fall, jätteskumt. Vad har du testat med för ÄL-test när du testade i somras?

[/quote]

Verkligen, va skumt! Hoppas den går tillbaka till sitt gamla vanliga jag igen! :) Jag tror att de är från graviditetskollen, de billigaste storfacket liksom.

Du hade rätt i att jag skulle vänta! ÄL dag 17 enligt NC.

• Sofande

God morgon!

Jag var helt säker på att mensen skulle komma igår, har haft en stadig nergång i temp. Men den kom aldrig! Imorse hade tempen stigit igen så håller tummarna. Kan nergången ha varit en

• Sofande
    Sofande skrev 2017-09-13 07:03:07 följande:

God morgon!

Jag var helt säker på att mensen skulle komma igår, har haft en stadig nergång i temp. Men den kom aldrig! Imorse hade tempen stigit igen så håller tummarna. Kan nergången ha varit en

Ojdå gick inte så bra det här, haha! Kan det ha varit en implementationsdipp på flera dagar? Har ganska kort lutealfas på ca 10-11 dagar.

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles