Tråden för oss som använder NaturalCycles
Hej! 
Jag har denna cykel plus den innan, men kurvorna ser mycket olika ut? Denna cykel har NC inte hittar min ÄL heller. Vill ni hjälpa mig att kolla på mina kurvor och säga vad ni tror?

Hej! 
Jag har denna cykel plus den innan, men kurvorna ser mycket olika ut? Denna cykel har NC inte hittar min ÄL heller. Vill ni hjälpa mig att kolla på mina kurvor och säga vad ni tror?

Hej! 
Jag tycker det ser ut som du hade ÄL där på dag 16-17 nånstans. Har du tagit ÄL-tester?
Ja jag tror det :) vi får se om det kommer ännu högre tempökning snart :) min ÄL var jättesen denna månad, på dag 41 istället för dag 15-20 som den brukar vara på. Men då gick inte min temp över baslinjen eller ens upp till baslinjen, så därför tror jag du haft ÄL. 
Se min graf denna månad. 
Ja det är bara vänta och se vad som händer! Brukar din ÄL diffa mycket olika cyklar? :)
[quote=77993064][quote-nick]Sofande skrev 2017-09-06 20:32:00 följande:[/quote-nick]
                    God morgon! 
Jag var helt säker på att mensen skulle komma igår, har haft en stadig nergång i temp. Men den kom aldrig! Imorse hade tempen stigit igen så håller tummarna. Kan nergången ha varit en
God morgon!  
Jag var helt säker på att mensen skulle komma igår, har haft en stadig nergång i temp. Men den kom aldrig! Imorse hade tempen stigit igen så håller tummarna. Kan nergången ha varit en