Tråden för oss som använder NaturalCycles
Hade BIM igår! Ska testa igen imorgon så får vi se :)
Jag förstår det, den ser jättepositiv ut! När har du BIM? :)
Hade BIM igår! Ska testa igen imorgon så får vi se :)
Jag förstår det, den ser jättepositiv ut! När har du BIM? :)
Jag plussade igår!!! Äl+11! Tog ett test för jag kände på mig att det var något annorlunda som höll på att hända och jajamän! Det var ett plus! Så glad! Direkt efter slutat med ppiller!
Lycka till nu ni andra!
Förstår att det är frustrerande, men det kommer nog igång snart! Håller tummarna!
Alltså.. Jag år så trött nu på att vänta och vänta. Förra cykeln var första efter minipiller, då kom äl på cd 39. Hade såna förhoppningar på att äl skulle vara lite tidigare den här cykeln men icke... Började med äl men när de inte visade något och de tog slut orkade jag inte köpa mer, vill inte bli besviken och det blev bara stress av allt!!
Har trott att äl vart på gång i flera dagar nu pga tempdippar, nu hoppas jag verkligen att tempen höjs ännu mera imorgon :( mina bröstvårtor är fruktansvärt känsliga så jag hoppas verkligen det!!
Alltså... Den sjuka besvikelsen idag. Bim+2, tempen sänktes imorse och mensen kom. Jag var helt övertygad om att jag var gravid.. Suck!! Även att NC flyttade fram äl till den dagen det höjdes istället vilket känns lite konstigt..
Jaja, inget att göra men väntan är inge rolig nu!

Jag tog ett predictor early test imorse, och mannser det andra strecket väldigt svagt. Jag har redigerat den här eftersom att jag bet att kvalitén är sämst här på sidan, men både jag och min sambo ser strecket :) ska ta ett test i helgen igen och sen på BIM.
Äl+8, BIM-5

Grattis Eloons och ally01! :)
Nu har jag också plussat, är i chock haha!!

Åååååh vad less jag blir! Har alltid äl på cd 17 men denna månad satt nc ut äl på cd 15 redan.. vilket betyder att vi har "sexat fel". Vi har myst 3 dagar innan äl och dagen efter äl. Vet ju att det finns viss chans ändå.. men känns så hopplöst att kanske inte prickat rätt när varje månad känns som en enda stor väntan... förlåt för lite gnäll!
Hej!
Jag är ny i den här tråden och hoppas att ni vill hjälpa mig att tyda min kurva. Vi är inne på första försöket, jag har ALLTID haft extremt regelbunden mens och idag är jag på BIM + 5. Testade negativt BIM + 3 men har fortfarande molvärk/ stickningar i väntser ljumske typ-.
Jag hade ägglossning någonstans mellan den 13-16 juli och hade bim enligt natural cycles den 27 juli. Jag har aldrig haft någon mellanblödning eller spottings. Den 23 juli fick jag något jag tror är en nidblödning, den höll i sin till bimdagen den 27 då den klingade av på morgonen. Det började med ljusrosa på pappret men sen blev det nästan lika mycket som mens. Jag har haft molvärk både i magen och ryggslutet och stickningar i vänster äggstock sedan ÄL + 4 och har de senaste dagarna haft ett dovt illamående.
Vad tror ni? Finns det chans att jag är gravid? Någon som plussat några dagar efter BIM?
Juni

Maj