Inlägg från: Johannachelsea |Visa alla inlägg
  • Johannachelsea

mammor nära eller i vänersborg titta hit!!

Hejsan!

Har en 1 åring och bor i staden bredvid cirka 15 min bort :) har tråkigt när alla mina mamma kompisar börjat jobba igen. Är 24 år :)

• Johannachelsea

Japp jag bor i Trollhättan :) 17 Augusti har vi fått dagisplats men ska bara ha honom där cirka 28 timmar i veckan eftersom jag pluggar till sjuksköterska så är ledig en hel del. Vart arbetar du? :) så kul med ett lillasyskon :)

• Johannachelsea

Då är vi inom samma område då, jobbar som usk inom hemvården på timmar just nu :) jag har två år kvar att plugga :) men han går på dagis i vbg då eller? :) haha precis som mina grannar då, båda två har en tvååring och en som kommer i augusti så båda barnen är lite avundsjuka nu och blir sura när föräldrarna försöker förklara att bebisen ska ärva vagn och säng och så :) men det går nog bättre ett tag efter bebisen kommit kan jag tänka mig, eller vad tror du? Hur kommer det sig att ni flytta till vbg då?

• Johannachelsea

Skönt att han trivs på förskolan det hoppas jag att min son också kommer göra kommer väl bli jobbigare för mig än för honom :) ja precis ett fastjobb är ju inte fel när man har barn? Men ska du jobba fram till nästa kommer eller får du gravidpenning? :) har du instagram så kan man se varandra lite? :)

• Johannachelsea

Oj jaha har två kompisar inom vården som blivit beviljade det båda två från och med v 32. Och den ena har det inte så tungt på jobbet :/ skönt att er inskolning gick bra, min lilla kille är otroligt mammig men blir passad med jämna mellanrum av mormor och morfar eller sin farmor så han är ju van att va med andra så bara han får lära känna fröknarna noga så går det säkert bra :) haha jag är också lite sån så jag har inte Facebook.

• Johannachelsea

Men åh nu missuppfatta jag dig, trodde du mena att du inte fick det. Haha då förstår jag :) läste lite snabbt kanske. Åh så härligt det lät med att rida, har aldrig gjort det men skulle så gärna vilja. Vad gör du mer på fritiden då? :)

Svar på tråden mammor nära eller i vänersborg titta hit!!