• mamma7

Incest någon?

Problem med min son. Han visar så tydligt att han är "tänd " på mig. Han roar sig med mina underkläder har jag sett. Vad göra??

• Svar på tråden Incest någon?
  • mamma7

Men vad som oroar mig är att jag blir upphetsad!Skäms

• mamma7

• mamma7

• mamma7

• mamma7

• Anonym (vanlit)

Jag antar att din son är i tonåren. Det är vanligt att tonårsmän attraheras sexuellt av sina mödrar. Det är hormonerna som stormar i hans unga kropp. Säkert också vanligt att de blir upphetsade av kvinnors underkläder. Det blir ju även många vuxna män.

Jag tycker du bara ska ignorera honom. Det går över. Blir det för mycket får du väl ta ett snack med grabben. Säg bara att det ine är ok att en son "uppvaktar" sin mamma och att han får hitta någon annan kvinna/tjej.

• mamma7

Ja han är 17 år. Ganska mogen för sina år. Liknar sin pappa som gick bort för et år sedan.

• Anonym (B)
    mamma7 skrev 2015-04-30 22:10:24 följande:

Ja han är 17 år. Ganska mogen för sina år. Liknar sin pappa som gick bort för et år sedan.

Menar du verkligen att han tar på sej dina trosor och bh på SIN nakna kropp och går omkring så ??
  • Anonym (anonym)

Om du blir upphettad utav det, så försök prata med honom och se vad ni kan komma fram till. Har själv varit på min mammas trosor och hoppades att hon skulle ta mig på bar gärning, men icke..

Svar på tråden Incest någon?