-
Hej, jag är en tjej på 20 år och jag har hår i röven, går från fittan ända bak, mellan skinkorna alltså och ut lite på skinkspetsarna. Jag tar bort det med epilator.Men mår jättedåligt för att jag har hår där, känner mig så konstig, äcklig och onormal.Är det fler tjejer som har hår där? Hur mkt ungefär och tar ni bort det eller inte? Hur länge har ni hållt på och tagit bort det?Jag hatar egentligen att ta bort håret där för känns som att det bara blir mer och mer, som att det mörka sprider sig. Typ om man råkar dra bort ett ljust så växer det ut och blir mörkt sen.Hur fan gör ni andra tjejer för att få bort allt men inte så det växer ut mer nästa gång? Eller bryr ni er inte om det eller hur tänker/gör ni?Får riktig ångest. Är jätterädd att jag ska ha upp till där ryggen börjar snart för är rädd att skiten ska sprida sig :(Jättetacksam för svar!
-
Svar på tråden Hår i rumpan, kvinna, nån mer som har det?
-
Jupp har lite hår där, de dök upp när jag nådde 30-sträcket. I början rakade jag, men får finnar av det så nu håller jag det bara kort. Färg och mängd kan jag inte riktigt svara på. Är inte så vig så jag kan se det med blotta ögat, och brukar inte studera min anus i spegeln.
-
Man ska aldrig förringa folks problem, men litegrann behöver man få läxa upp folk. Dags att skaffa lite perspektiv på saker och ting.
Ja hår har alla, själv får man ju sitta och raka bort hår på dom mest skumma ställen som finns. Jobbigt och trist som sjutton, men ingenting att lipa över. Vill du vara hårlös så får du fortsätta att göra denna trista syssla. -
Tror det racker om du kortar ner det litegrann annars kommer der bara tillbaka mer grovt hos en del manniskor.Anonym (TS orolig) skrev 2015-04-23 09:29:11 följande:Hej, jag är en tjej på 20 år och jag har hår i röven, går från fittan ända bak, mellan skinkorna alltså och ut lite på skinkspetsarna. Jag tar bort det med epilator.Men mår jättedåligt för att jag har hår där, känner mig så konstig, äcklig och onormal.Är det fler tjejer som har hår där? Hur mkt ungefär och tar ni bort det eller inte? Hur länge har ni hållt på och tagit bort det?Jag hatar egentligen att ta bort håret där för känns som att det bara blir mer och mer, som att det mörka sprider sig. Typ om man råkar dra bort ett ljust så växer det ut och blir mörkt sen.Hur fan gör ni andra tjejer för att få bort allt men inte så det växer ut mer nästa gång? Eller bryr ni er inte om det eller hur tänker/gör ni?Får riktig ångest. Är jätterädd att jag ska ha upp till där ryggen börjar snart för är rädd att skiten ska sprida sig :(Jättetacksam för svar!
-
Det är olika. Jag vet självklart inte procenten över hur håriga vi kvinnor är. Jag är sjuksköterska och har sett många bakar. Både unga och gamla, kvinnor och män. Du är hur som inte ensam. Jag tror faktiskt det är mer vanligt med hår än inte. Jag själv har hår. Har slutat bry mig faktiskt. Inte värt besväret. Vet och har sett baksidan av rakning och vaxning av hår i baken. Man kan få bölder - ingen höjdare.
-
Ja jag har hår i baken, rakar det.
-
Nej du är såklart HELT ensam kvinna i hela världen om att ha hår i rumpan.
-
Nej såklart ja fattar att ja inte är ensamAnonym (Sick) skrev 2015-04-23 09:57:50 följande:
Nej du är såklart HELT ensam kvinna i hela världen om att ha hår i rumpan.
Men känns som att ingen annan har så mkt som jag har
När man ser tjejer på stranden med små bikinis som skär in i rumpan t.ex, dom har helt hårlösa.
lixom hur gör dom för att få bort allt? jag lyckas aldrig få bort precis allt när jag är där och fixar -
Jag fick (eller la märke till) hår i rumpan strax strax efter 30, men när jag tänker efter så fanns det nog där redan innan.
Hur som helst så har det blivit så galet här hemma att mannen noppar mig i rumpanVi är väldigt noga att dra för gardinerna när detta sker, måste se för lusigt ut om någon räkade kika in
Jag når ju inte själv och om jag rakar sticks det när det blir stubb. Och gör jag inget så kittlas det, vilket inte är någon höjdare heller eftersom jag då går och kliar och känner mig som en babian
Och TS jag förstår din känsla precis, för jag panikade lite smått när jag insåg att det som störde i rumpar var HÅR. Jag kände mig totalt okvinnlig och ofräsch... men några tjejmiddagar senare insåg jag att hår har folk även om man inte pratar om det så värst mycket. En del gick på laser för att få bort det permanent, andra lät det vara osv men de flesta hade hållit tyst om det tills jag beklagade mig -
Brasiliansk vaxning antagligen. Dom är KNAPPAST hårlösa av naturen.Anonym (TS orolig) skrev 2015-04-23 09:59:52 följande:Nej såklart ja fattar att ja inte är ensam
Men känns som att ingen annan har så mkt som jag har
När man ser tjejer på stranden med små bikinis som skär in i rumpan t.ex, dom har helt hårlösa.
lixom hur gör dom för att få bort allt? jag lyckas aldrig få bort precis allt när jag är där och fixar -
När man är 20 är sånt här så himla viktigt, jag förstår det ts.
Jag önskar bara att jag kunde föra dig framåt i tiden, bara ett litet tag, så du fick syn på dig själv som 40-50-åring, så du kunde se hur fin du är idag.
Och hur synd det var att du hängde upp dig på småsaker, du är bra precis som du är.