• Anonym (13årochmammatill1åring)

fortsättning 11 snart 12 år och gravid

för två år sen skrev jag ett inlägg här om att ja var gravid som 11 åring eller ja skulle ju fylla 12 så jag var nästan 12 år  och nu fyller jag snart 14 år och är mamma till världens finaste ettåringa pojke. jag har gått skola också under tiden som jag varit hemma med min son och allting gick jätte bra. jag skrev alltså här för att få bra råd men min tråd hamnade i sandlådan och ingen trodde på mig och det gjorde ingenting att den hamnade där eftersom man faktiskt inte måste tro på allt man läser och det förstår jag men sen ser jag att massa rasister kommenterat att de tror att jag skulle vara muslim? jag är så svensk man kan bli och det ska inte spela någon roll vart man kommer ifrån och nej mina föräldrar har alltid varit helt underbara i min uppfostran . och jag ångrar inte för en sekund att jag behöll mitt barn. vi lever i ett samhälle med alldeles för mycket fördomar, ni ska föreställa vuxna människor då kan ni ju skriva som om ni är vuxna också. 

• Svar på tråden fortsättning 11 snart 12 år och gravid

Han fick inte fängelse

• taquine
    Anonym (13årochmammatill1åring) skrev 2015-04-25 18:48:11 följande:
    Han fick inte fängelse
    Han förgrep sig ju på ett barn , eller var han barn också? 
    Jisses ....
  • Anonym (Tveksam)

Den tråden skulle jag vilja läsa. Länka?

• Anonym (Xander)

Hur gammal är pappan?

Vem försörjer dig och barnet?

• Anonym (39)

Ursäkta min fråga, men föddes barnet 2013 eller 2014? Föddes barnet i Sverige och i så fall i vilket län?

• Anonym (K)
    Anonym (39) skrev 2015-04-26 19:58:44 följande:

Ursäkta min fråga, men föddes barnet 2013 eller 2014? Föddes barnet i Sverige och i så fall i vilket län?

Antar att du försöker sätta dit TS som troll men tror du på fullt allvar att TS skulle röja sin identitet på sitt barn även om detta var sant?? Tänk lite.

Pappan är bara 1 år äldre än mig mer än så säger jag inte ..jag är anonym av en orsak. Dom som inte tror på det behöver inte tro på det.

Svar på tråden fortsättning 11 snart 12 år och gravid