Inlägg från: Lindsey Egot the only one |Visa alla inlägg
  • Lindsey Egot the only one

Hon kallar min dotter för sin "bonusdotter" och kallar sig själv för "extramamma".

Anonym (AvS) skrev 2015-04-25 20:04:10 följande:

Du borde vara glad över att hon lägger ut så många bilder och positiva kommentarer om din dotter på fb fast de aldrig träffats. Hon har en positiv inställning till barnet från början. Ett barn kan aldrig få för många vuxna som älskar det. Och att hon kallar dottern bonusdotter, ja det är ju det hon är, precis som hon är bonusmamma vare sig hon träffat dottern eller ej.

Man kan ju fråga sig var hon får alla bilder från eftersom hon aldrig träffat barnet.

Har du något förslag?

Jag har några! Hon snokar runt hos andra och skärmdumpar.
    Brumma skrev 2015-04-26 09:33:10 följande:
    Nu får man ju lägga upp bilder på vem man vill...

Rent moraliskt kan jag även tycka att man borde ha ena förälderns medgivande (även om det inte behövs rent lagligt).

Med detta sagt tycker jag att det är underligt att hon gjort som hon gjort, men har hon pappans stöd så har hon..
    Man kan ju undra var bilderna kommer ifrån eftersom hon aldrig kunnat ta egna bilder av barnet. Låter sjukt att man lägger ut andras bilder på ett barn som inte är ens egna.

Ungefär som desperata kvinnor som skärmdumpar bilder på nyfödda och påstår att det är deras bebis fast de hittat bilden på internet

Har han en intelligens under 70 så är han förståndshandikappad. Lätt svagbegåvad kan man ju vara och det är mellan 71-80. Det betyder inte att man är handikappad men har svårare för att förstå sammanhang osv.

Brumma skrev 2015-04-27 05:36:52 följande:
    Pappan levde på heltid med barnet tills för ett år sedan.

Han och mamman är vänner.

Pappan träffa barnet regelbundet hemma hos mamman.

Du tror inte att PAPPAN har en del bilder på sin dotter? Du finner det inte troligare att hans tjej får bilder av honom än att hon "snokar runt" och skärmdumpar?

Det är ju inte som om hon gör det utan pappans vetskap...
    Hur vet du allt det? Han kanske inte har en aning.
Svar på tråden Hon kallar min dotter för sin "bonusdotter" och kallar sig själv för "extramamma".