Inlägg från: Elinannamaria |Visa alla inlägg
  • Elinannamaria

BF Januari 2016 :)

anaconda skrev 2015-04-27 09:14:54 följande:

Här är en till som plussa igår, bf 2 januari! v5 nu,

mitt o mannens andra barn, födde en vacker flicka mars -14 så hon kommer vara ca 1år 9 månader när syskon kommer!

Bor norr om Stockholm i hus på landet med två katter! Är fortfarande föräldraledig med dottern!

Kul att följa er här nu tillsammans!

Hej, ditt namn känner jag igen ???? vi var i samma gravidgrupp med förra barnet(stockholmsgruppen innan den flyttade till Facebook) Kul att se att någon mer är gravid igen! Vi fick vår kille i april och planerade inte barn såhär tätt, var det planerat för er?

Vi har bf i december så detta är ju eg inte min grupp men jag var tvungen att tjuvkika lite.
  • Elinannamaria
    anaconda skrev 2015-04-27 11:31:42 följande:

Jaaaaaa men Gud hej igen! Kollade in eran grupp då bf april, vi hade ju bf i mars men va roligt att hänga i er tråd oxå :) födde en flicka i mars -14 så nu är de dax igen :)

Ja vi började "köra på" i januari inget pricka eller så och nu tog de sig med dunder och brak, fick plus igår och vi är fortfarande chockade! När i dec har du bf? Du får nog vara med här oxå ;)

Hur mår du annars i grav?

23e så skulle ju kunna bli ett januaribarn också, nästan så jag hoppas på det, fast födde Egon 11 dagar tidigt så det är väl inte troligt.

Mår lite illa denna gången, gjorde inte det så värst sist. Annars känner jag inte mycket än, eller jo, redan svullen och ser gravid ut hehe. Hur måt du?

Såg att du fortfarande är hemma, kommer du vara det i höst med? Jag är hemma på deltid nu men arbetslös i höst, lär väl inte bli så attraktiv på arbetsmarknaden!
  • Elinannamaria
    LAJN skrev 2015-04-27 19:26:56 följande:

Vad tror ni om detta? Mensen är 1 dag sen... Jag hoppas!

Jodå , visst är det två sträck!!
Svar på tråden BF Januari 2016 :)