Inlägg från: Mrspalsson |Visa alla inlägg
  • Mrspalsson

BF Januari 2016 :)

Hej! Grattis alla till era plus! :) hoppar gärna med här! Plusade idag, har en dottern på 1 år, fick ett MF i v 9 innan detta men blev ett plus nu direkt efter, verkligen roligt!:) BF 1 januari! Får se hur det blir med det, dottern kom i v 37+ 5 ;)

• Mrspalsson

Grattis! Då ligger vi väldigt lika! Plussade idag vi med! Trofé först att jag hade BF 1/1 men har räknat om så mer troligt 5/1:)

Reggi skrev 2015-04-27 19:01:55 följande:

Gärna med här jag är 30 år och min sambo är 32 mitt första barn och hans andra. Jag plussade idag och är i vecka 4 (3+6) och enligt app jag har så har jag bf 4 jan.

• Mrspalsson

Är oxå rädd för ett till MF men tänker be om UL i V8 bara för att lugna nerverna:) sen tänker jag även att "nu har jag haft ett MF och då borde ju chanserna för att detta går vägen bli lite större eftersom det ändå inte är jätte vanligt med flera MF på rad" kanske inte helt sant men de känns lite bättre ialf:)

Linnea1986 skrev 2015-04-27 22:25:15 följande:

Jag ska försöka njuta men det är svårt. Rädd att det ska bli ett missfall till :/

• Mrspalsson

Hoppas du slipper foglossningen, ialf så tidigt! Går in i v 5 imorgon.. Känner endast av lite molvärk till och från, känner mig trött och lite spänd i brösten tillochmedfrån.. Mådde bra förra graviditeten så hoppas på en lika härlig denna gång! :D

20110303 skrev 2015-04-28 16:04:55 följande:

Gick in i vecka 5 idag... Har verkligen inte fattat men det har min kropp. Stora tröttheten slog till idag och bröstvårtorna har blivit mörka/ lilafärgade sen har jag känt av ryggen idag. Hade foglossning fr v 12 förra graviditeten. Blä om det ska komma känningar redan nu?!

Hur mår ni?

• Mrspalsson

Jag är 26 i år sambon 23 jag är socionom arbetar med unga med psykisk/ missbruksproblem är fl ledig nu.. Sambon jobbar som CNC operatör bor utanför Eskilstuna på landet i hus, 2 hundar och en dotter på snart 1 år. Dottern blev till på 2 försöket, vi blev gravida i feb i år efter första försöket men fick MF i v 9 blev gravida nu direkt efter, vilket vi blev jätte glada för. Självklart rädd för MF igen men. Tänker be om vUL i v 7-8 så vi kan se att hjärtat slår ialf:) kul att läsa lite om alla andra!! Hoppas att det ska gå bra för oss alla!! :D

• Mrspalsson

Sitter hos frissan för håruppsättning.. (Vi gifter oss idag) :) känner mig illamående undrar om det är nervositet eller graviditeten? Hoppas på det sistnämnda!;) hade knappt några symtom förra graviditeten när vi fick MF i v 9.. Så hoppas detta är ety bra tecken:D

Svar på tråden BF Januari 2016 :)