BF Januari 2016 :)
Hej, jag hoppar gärna in :) plussade idag :) Jag är snart 29(2maj) och min man blir snart 30. Har du några symtom?
Hej, jag hoppar gärna in :) plussade idag :) Jag är snart 29(2maj) och min man blir snart 30. Har du några symtom?
Hakar gärna på! Plussade igår, och om min NaturalCycles stämmer med ÄL-datum så är jag i vecka 4 (v.3+6) :)
Jag och min sambo fyller snart 24, och detta är vårt första barn.
Bara jag som är supernojig att något kommer gå fel? :(
Åh vad roligt, grattis till er båda! Jag har inga symptom alls ännu, blev väldigt förvånad när jag såg det andra strecket... :) Oron att något ska gå fel har inte kommit än, men det är förmodligen för att jag knappt fattat ännu att jag är gravid! Det känns jätteoverkligt! Men roligt och mysigt och sååå spännande! :)
Varför får man olika bf från sidorna? Har en app i telefonen som säger ja är i v 5 (4+1) och här på familjeliv får jag v 4 (3+7)
När ska man ringa o fixa tid? Har idag köpt åksjukearmband för ja mår så illa, känns bättre nu men illamåendet är inte helt borta.
Jag ska försöka njuta men det är svårt. Rädd att det ska bli ett missfall till :/
Jag försöker verkligen de, men ibland kmr de idiotisk tankar. Men nu ska ja njuta mer :)
Jag har bf den 3 januari :)
Jag blir 29 på lördag o mannen blir 30 den 15 maj så detta att vi blev gravida är som en tidig födelsedagspresent till oss bägge :) jag jobbar som undersköterska i äldrevården o min man är sjukskriven. Inga barn innan men har hund och 2 katter :)
En intim fråga, har ni mkt flyttningar? Jag har fått det o tror varje gång att det blivit missfall. Försöker inte tänka på de men kmr upp i huvet hela tiden :/