BF Januari 2016 :)
Plussade äntligen efter 1,5 år och ett mf. Bf 1/1 ????
Plussade äntligen efter 1,5 år och ett mf. Bf 1/1 ????
Skulle också skicka smiley och fick frågetecken. :)
Jag är 29 och min man 33. Vi gifte oss i höstas (jag var då gravid och fick mf efter smekmånaden...). Vi har nyligen flyttat till hus i Stockholm och ska renovera i sommar. Enda duschen och tvättmaskin/tork. Hoppas på att det inte drar ut på tiden medan man går med mer och mer mage :p
Ätit folat sedan vi började försöka i november 2013 och har en del flytningar just nu (ovanligt för mig). Så rädd varje gång man känner något i trosa för jag bara väntar på mens/blödning! Liite yrsel när jag reser mig men inget mer. Skulle gärna vilja ha lite fler symptom så att man inte går och tror att man är gravid medan det inte finns någonting (som senast).
Berättade för några förra gången och för en kan man berätta om mf men att behöva göra det flera gånger/till flera personer :/
Denna gång håller vi oss till v12 "som man sig bör"!
Äntligen ett riktigt symptom!! Blev väckt av mannen inatt och kunde inte somna om på grund av illamående, varje gång jag rörde på mig. Man oroar ju ihjäl sig under sökandet av mvc och bb! Att det är i onödan :)
Jag blev också yr för några dagar sedan, för nästan ingenting. Nu är jag mest bara extra hungrig (fast inte som innan helgen!!) så passar på att äta extra och extra gott (men passar mig för skräpmat).
Är 29 och bor i Stockholm.
V.5+1
Är vegetarian(och gör mkt grytor) så det blir inte så mycket stekos hos oss (förutom idag när gubben gör beef jerkey som får det att vända lite i magen). Har hört att de flesta mår illa av just stekt kött.