Inlägg från: Lizzie09 |Visa alla inlägg
  • Lizzie09

BF Januari 2016 :)

Jag hänger gärna på här om det är ok :) Har egentligen bf den 27 december, men chansen är ju stor att man blir framflyttad eller går över tiden :) Är 23 år gammal och väntar första barnet med min käre sambo. Är i vecka 6 (5+2)

• Lizzie09
    aurorasmamma skrev 2015-04-29 18:28:38 följande:

Jag är 26 och maken blir 35 i höst.

Bor i en 3a men går i hustankar.

Jag är undersköterska, jobbar med små barn med hjärt och lungproblematik nattetid. Mammaledig just n,u men börjar jobba den 2 juli igen.

Vi har en dotter som är 11 månader. Vår lilla solstråle! <3

Vi har en hund en griffon belge, skulle ha mer djur om vi köper hus/gård. Uppvuxen på bondgård och kan varken tänka mig ett liv utan barn eller djur.

Kul, vi bor också i lägenhet men letar hus, jag jobbar också som undersköterska och har också hund :) Vart i landet bor du?
  • Lizzie09
    Linnea1986 skrev 2015-04-29 18:51:30 följande:

En intim fråga, har ni mkt flyttningar? Jag har fått det o tror varje gång att det blivit missfall. Försöker inte tänka på de men kmr upp i huvet hela tiden :/

Det är lite varierande från dag till dag. Ibland har jag knappt några alls, men oftast har jag mycket :)
  • Lizzie09
    aurorasmamma skrev 2015-04-29 19:43:27 följande:

Jag bor i Umeå, vart bor du?

Jag bor på Öland! :)
  • Lizzie09
    Mrspalsson skrev 2015-05-02 08:08:27 följande:

Sitter hos frissan för håruppsättning.. (Vi gifter oss idag) :) känner mig illamående undrar om det är nervositet eller graviditeten? Hoppas på det sistnämnda!;) hade knappt några symtom förra graviditeten när vi fick MF i v 9.. Så hoppas detta är ety bra tecken:D

Åh, hoppas ni får en helt fantastisk dag! Stort grattis!
  • Lizzie09
    lanylena skrev 2015-05-02 21:14:41 följande:
    Jaså? En tjej i en privat mammagrupp sa att de är känsliga? Jag har Testlagrets nu som mäter på 25.
    När jag fick svagt på testlagrets sticka så fick jag negativt på det digitala, så tog inte ett nytt digitalt förrän BIM och då visade det 1-2 :)
  • Lizzie09
    Grus grus skrev 2015-05-02 23:17:22 följande:

Okej, så här är det. Folk skriver och undrar om det tex är normalt med typ mensvärk när man är gravid osv osv. Och jag har en fråga som liknar såna frågor fast inte alls....

Är det normalt att vilja bita huvudet av sin man när man är gravid?

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
    Hahaha vid vissa tillfällen, absolut Ja!
  • Lizzie09
    aomj skrev 2015-05-03 09:08:14 följande:

Troligtvis missfall på gång här. Lämnar denna tråd nu.
    Lycka till allihop! <3

Åh, beklagar :( Kram till dig!
  • Lizzie09
    isali skrev 2015-05-03 11:24:00 följande:

Lite nyfiken på alla här!

Vilken vecka är ni i? Hur känns det i kroppen efter plusset och vart bor ni nånstans? :)

Jag går in i vecka 7 imorgon, fyller 23 år idag och bor i Kalmar län. Tycker att jag mår väldigt bra trots illamående, onda bröst, vallningar och ingen aptit överhuvudtaget :)
  • Lizzie09
    tvåsmåunderverk skrev 2015-05-05 08:19:57 följande:

När ringer ni bm? Jag är i v 4+2, kanske är tidigt? Minns inte när jag ringde förra gången!

Jag ringde när jag var i vecka 5 och fick tid två veckor senare, så imorgon ska jag dit :)
Svar på tråden BF Januari 2016 :)