Inlägg från: Lillasyster82 |Visa alla inlägg
  • Lillasyster82

BF Januari 2016 :)

Okej om jag smyger in här lite försiktigt? Testade mig idag och tyckte mig se en tendens till plus och alla symptom säger att det är något som växer i magen men tror inte helt på det förrän jag får det mer svart på vitt. Ska testa igen efter helgen har jag tänkt mig.

BF blir i så fall enligt familjeliv 8/1.

• Lillasyster82

Svårt detta med att berätta eller inte... Själv kommer jag berätta för de som kommer få ta hand om mig om jag skulle få missfall.

Vi är ju så olika men jag behöver prata mycket när jag mår dåligt, min man är raka motsatsen i det avseendet.

• Lillasyster82

Saker och ting varierar tyvärr från landsting till landsting. Här i Dalarna så erbjuder de alla kvinnor över 35 KUB, vi ville göra det förra graviditeten men blev inte för när vi började leta efter privata kliniker var det för sent. Vi är nu båda 33 år.

Vi fick dock ett tidigt UL pga att jag har oregelbunden mens och kunde inte med säkerhet säga hur långt gången jag var. Denna gången har jag inte det att skylla på.

Flera vänner från olika landsting har jag hört har fått tidigt UL om oron varit enorm och/eller att där finns historik med komplikationer. Håller tummarna att ni får tidigt UL så ni kan njuta av graviditeten.

Svar på tråden BF Januari 2016 :)