Inlägg från: tvåsmåunderverk |Visa alla inlägg
  • tvåsmåunderverk

BF Januari 2016 :)

Hej alla!

Plussade igår och väntar vårt tredje barn! jag och sambon är 23 år och vi har tvillingar som är 1,5 år! Bf är 9/1-16 om man utgår från senaste mens! Är så lycklig så jag vet inte vart jag ska ta vägen! kan inte tänka på något annat!

• tvåsmåunderverk

Första BF-listan!

27/12 -- Joannaadrianna

2/1 -- LAJN, Boneca, anaconda

3/1 -- fruochmamma, Linnea1986

4/1 -- Reggi, 20110303

5/1 -- Seven Costanza, Mrspalsson

6/1 -- Caisas, aurorasmamma

7/1 -- VillBliTre

9/1 -- tvåsmåunderverk

• tvåsmåunderverk
    Seven Costanza skrev 2015-04-28 19:02:49 följande:

Ni som varit gravida tidigare och varit illamående, i vilken vecka började det och hur länge höll det på? Plussade tidigt och har BIM imorgon så är ju bara i vecka 4en mår precis som vanligt. Undrar när man ska vara beredd på illamående?

Mitt illamående började i v 7-8 förra gången, mådde så illa så jag trodde jag skulle dö. Var tvungen att käka Mariekex innan jag gick ur sängen. Höll i sig typ två månader. Usch! Hoppas jag slipper det.. Sist hade jag inga symtom förutom extrem trötthet innan v 7, verkar vara samma nu! Trött som ett as redan! Är också bara i v 4, BIM på typ lördag!
  • tvåsmåunderverk
    tvåsmåunderverk skrev 2015-04-29 08:46:29 följande:

Det understa är igår äl+10, det översta är idag! smile2.gif kan fortfarande inte fatta! smile1.gif

Bild också ;)
  • tvåsmåunderverk

Vad roligt och läsa om alla!

Som jag skrev så är både jag och sambon 23 år! Vi har tvillingar som är 1,5 år så det är full fart här hemma jag jobbar som habiliteringsassistent och sambon är snickare. Vi bor i en lägenhet, en 3:a men letar större! Vi har även en sommarstuga ute på landet som vi har total renoverat så därför stressar vi inte med hus just nu :)

• tvåsmåunderverk
    Linnea1986 skrev 2015-04-30 13:09:26 följande:

Jag o mannen kmr vänta med att berätta för nära o kära. Vi har en vän som vet om att vi väntar barn o de e för hon har varit med i våran resa sen början. Är så att vi har fått använda spermadonator

Ja vi kommer vänta med resten, men ville att mamma skulle veta ifall det inte går vägen, då har jag någon att prata med :)

Åh vad intressant! Får man fråga hur ni gick till väga? Någon ni kände eller anonymt? (Har familjemedlem som också gjort så!)
  • tvåsmåunderverk
    Linnea1986 skrev 2015-04-30 13:32:22 följande:

Vi gjorde de med anonym donator. Har åkt till Danmark för o göra de innan men denna gång hittade vi en i Sverige som ville hjälpa :)

Okej vad härligt! :)
Svar på tråden BF Januari 2016 :)