BF Januari 2016 :)
Hoppar in här jag också.
Fick svagt plus igår på ÄL +9 eller +10.
Har köpt ett digitalt som jag ska ta imorgon bitti också. Kan inte tro att det är sant.
Dagens test.

Hoppar in här jag också.
Fick svagt plus igår på ÄL +9 eller +10.
Har köpt ett digitalt som jag ska ta imorgon bitti också. Kan inte tro att det är sant.
Dagens test.

Åh dig minns jag minsann från BIM April-tråden! Välkommen och grattis!
Å Grattis! Tänk på att dom digitala inte är lika känsliga som visa andra
. Fick ett svagt plus i torsdags men negativt på digitalt i fredags morse men ett ännu starkare plus idag på vanligt! :)
Hungrig som en varg hela tiden, aptiten är det verkligen inget fel på, haha. Sluppit illamående och symptom idag, skönt, haha. Eller ja, man blir ju lite orolig.
På något sätt så känns det inte som man är gravid, känner mig för lugnt och jag vill ändå ta ett till gravtest hela tiden. Har inte kunnat låta det sjunka in! Måste ringa BM så att hon kan få bekräfta det ;)
Kul att se dig här! Woho! Tänk att vi prickade in samma månad :) När är du beräknad?
Så de superstarka strecken på ÄL testerna var helt enkelt ÄL. För sen kollade jag två dagar senare och de var det andra strecket så osynligt. Man fick nästan kisa för att se det andra! Och då förstod jag att jag hade haft ÄL och förmoligen missat. Men min sambos rackare var tåliga, och väntade nog utanför pärleporten i 3 dagar. Så det gick ändå! Och det är helt fantastiskt :D Att tro att man väntar in en mens och så är man preggo istället :)
När jag fick svagt på testlagrets sticka så fick jag negativt på det digitala, så tog inte ett nytt digitalt förrän BIM och då visade det 1-2 :)
CB plus är känsliga (alltså de där man får ett vanligt blått plus) de visar enligt förpackningen från BIM-4, medan digitalt är mindre känsligt.
Har skapat en tråd på fb för oss, som för tillfället är sluten, men blir hemlig sen när alla som vill vara med, lagts till. Finns inget i rubriken eller beskrivningen som avslöjar vad det är för grupp. Här på fl kan man ju avslöjas om det finns många bekanta som känner till ens nick.
Gruppen heter Janu
www.facebook.com/groups/1592591414363909/