BF Januari 2016 :)
Plussade för en timme sen, så jag måste hoppa in här. Haha, känns dock konstigt. Tror inte på det dock än 
Plussade för en timme sen, så jag måste hoppa in här. Haha, känns dock konstigt. Tror inte på det dock än 
Grattis :) när har du bf?
Bf den 3/1 :) längtar som bara den :) idag fyller ja år o ska till svärmor på mat o bli grattad. Hade man varit längre gången så hade vi sagt till svärmor att vi väntar barn :)
Har inte sett någon tråd för Januari 2016 ännu, inte så konstigt kanske då det är väldigt tidigt. Jag plussade igår, är i vecka 4 (3+3 idag) och har BF 6 januari 2016 om allt går bra. Hoppas ni blir fler som droppar in snart!
Jag är 26 år, maken 33, och det är första barnet för oss båda
Hoppar in här jag också. Fick svagt plus igår på ÄL +9 eller +10.
Har köpt ett digitalt som jag ska ta imorgon bitti också. Kan inte tro att det är sant.
Dagens test.
Hungrig som en varg hela tiden, aptiten är det verkligen inget fel på, haha. Sluppit illamående och symptom idag, skönt, haha. Eller ja, man blir ju lite orolig.
På något sätt så känns det inte som man är gravid, känner mig för lugnt och jag vill ändå ta ett till gravtest hela tiden. Har inte kunnat låta det sjunka in! Måste ringa BM så att hon kan få bekräfta det ;)
Okej, så här är det. Folk skriver och undrar om det tex är normalt med typ mensvärk när man är gravid osv osv. Och jag har en fråga som liknar såna frågor fast inte alls....
Är det normalt att vilja bita huvudet av sin man när man är gravid?
Lite nyfiken på alla här!
Vilken vecka är ni i? Hur känns det i kroppen efter plusset och vart bor ni nånstans? :)
Jag är i v 4+1 med första barnet, bor i Norrbotten. Jag mår faktiskt ovanligt bra, har go aptit och mådde illa på kvällen tor-fre, men annars ingenting. Man blir nästan orolig att det är så lugnt än så länge ;) Kände mycket innan jag tog gravtestet, sen ingenting. Väldigt lite molvärk!
Haha, då är vi samma! Jag har helt tappat fokus på allt som måste göras härhemma, tex. Och på jobbet är jag någon annanstans :p
Det är ganska svårt att ta in faktiskt! Jag provade även med Clearblues digitala imorse, och det står Gravid 1-2!! Testlagrets sticka fortsätter vara ganska svagt.
Plussade imorse!!!!
Så hoppar gärna in här!
Är i vecka 4, 3+2 tror jag! Så bf blir väl runt den 18/1.
Andra barnet. Kände när ägget fäste för 5 dagar sedan på äl+3 och har haft rätt mycket värk efter det och småblödigt ända sedan äl.
Jag hoppas verkligen att det går vägen!!
Hej och Grattis till alla som plussat!
Hänger gärna med här. Fick ett jätte jätte svagt streck på testlagrets stickor igår och ett lite lite tydligare streck idag. Dock negativt på RFSUs digitala.
Har inte haft så mkt symptom mer än lite molande i magen. Men ikväll kände jag faktiskt att brösten blivit lite tyngre, ömmade väldigt lite när jag tog av bh-n.
Kommer ta ett nytt test imorgon bitti för att se om det blivit starkare
fick MF den 9 april så har inte haft ngn mens emellan. Hoppas att allt går vägen denna gången.
Ursäkta den intima frågan
men har ni andra mkt flytningar?
Hej!
Testade negativt förra helgen på bim (+-2) men positivt imorse! :D Det var första försöket så jag har inte haft något att jämföra med, denna veckan har jag väldigt orolig över att det var något fel på min kropp eftersom jag haft en del symptom (stickningar, mensvärk, trötthet, utebliven mens) men testat negativt, så nu är det dubbel glädje :D BF ungefär 8/1. Grattis till alla er andra som också testat positivt, hoppas de här första veckorna fram till v.12 går bra för oss alla :)