Inlägg från: Eiras3 |Visa alla inlägg
  • Eiras3

BF Januari 2016 :)

Hoppar gärna in här också om det går bra! :)

Plussade med CB fyra dagar innan BIM och är enligt appen beräknad till 7e januari nu!

Förstår absolut inte hur det kunde gå såpass fort, slutade med p-piller i mars.

Är 29 och sambon är 33.

Har molvärk och ont i brösten nu, annars är det rätt svårt att ta in att faktiskt vara gravid! :D

• Eiras3
    Znö skrev 2015-05-02 19:35:31 följande:

Grus grus

Självklart är jag också glad och även tacksam över att vi kan bli gravida hyfsat lätt. Dock gnager den där oroskänslan. I höstas när jag plussade blev jag överlycklig och planerade så stort. Det vågar jag inte den här gången. Ska göra ett privat VUL och se så den lever nån gång här framöver.

Hoppas alla i tråden mår bra! Jag mår bra, än så länge. Är ganska trött dock, men det brukar man väl vara såhär på slutspurten innan sommarledighet ;) jag pluggar 100% och jobbar ca 50% så jag har mig själv att skylla antar jag :)

Förstår hur du känner, Grus grus!

Svårt att verkligen våga lita på glädjen än, när det är så tidigt...

Gillar din trana förresten ;D
  • Eiras3
    isali skrev 2015-05-03 11:24:00 följande:

Lite nyfiken på alla här!

Vilken vecka är ni i? Hur känns det i kroppen efter plusset och vart bor ni nånstans? :)

Roligt att det är personer från så många olika platser!

Jag är i vecka 4+4, känner mig ganska normal förutom spända, ömma bröst och lite ont i ländryggen. Däckade i soffan igår vid kl 18 vilket ALDRIG brukar hända! :)

Är stockholmare i grunden men numera glad göteborgsbo!
Svar på tråden BF Januari 2016 :)