Inlägg från: WiMe06 |Visa alla inlägg
  • WiMe06

BF Januari 2016 :)

Hej och Grattis till alla som plussat!

Hänger gärna med här. Fick ett jätte jätte svagt streck på testlagrets stickor igår och ett lite lite tydligare streck idag. Dock negativt på RFSUs digitala.

Har inte haft så mkt symptom mer än lite molande i magen. Men ikväll kände jag faktiskt att brösten blivit lite tyngre, ömmade väldigt lite när jag tog av bh-n.

Kommer ta ett nytt test imorgon bitti för att se om det blivit starkare fick MF den 9 april så har inte haft ngn mens emellan. Hoppas att allt går vägen denna gången.

• WiMe06

Dagens test, fortfarande svårt att greppa att det där tunna strecket ska räcka som tecken på att jag är gravid

Idag kände jag av lite lätt illamående, känner av det lite nu med. Brösten börjar kännas lite lite ömma.

Är så rädd att det ska gå fel denna gången med, men försöker verkligen att inte tänka så. Vill verkligen försöka glädjas den här gången, när det blev MF så fick jag en magkänsla nästan direkt när jag fick plusset att ngt inte stämde riktigt.

• WiMe06
    tvåsmåunderverk skrev 2015-05-05 22:57:35 följande:

Haft mycket molande värk ikväll! Hoppas det är livmodern som växer i full fart! smile1.gif yrseln känner jag av till och från! Tror mina bröst börja ömma ikväll?! Pratade med min gynekolog förut idag och jag fick komma när jag ville på ett vul så tänkte ta ett om 2-3 veckor! smile1.gif

Skönt att få möjlighet till vul, nu är jag ju så tidigt ännu så har kontaktat mvc. Men hade också gärna gjort VUL,'sådär i vecka 6-7 någonting.

Hur långt är du?
  • WiMe06
    WiMe06 skrev 2015-05-06 06:05:00 följande:
    Skönt att få möjlighet till vul, nu är jag ju så tidigt ännu så har kontaktat mvc. Men hade också gärna gjort VUL,'sådär i vecka 6-7 någonting.

Hur långt är du?
    *Har inte kontaktat mvc ska det stå
  • WiMe06
    Seven Costanza skrev 2015-05-06 06:42:44 följande:
    Det där är ju ett solklart plus, grattis!

Beklagar ditt missfall, hur länge sedan är det och vilken vecka var du i? Du har helt rätt i att man får försöka glädjas så gott man kan!
    Tack Jag fick MF den 9 april i vecka 5+4. Så hann inte gå så långt men det tog rätt hårt på mig iallafall. Började blöda smått en vecka innan MF kom.
  • WiMe06
    HCS skrev 2015-05-06 07:05:46 följande:

Då är ju vi i precis samma situation. .Jag fick mf 1 april och ingen mens emellan. Vilken vecka var du i? Jag hann till 5+3.. Hade inte heller en bra känsla från start sist. Testen ökade dåligt. Nu känns det mycket bättre. smile1.gif Hoppas för oss denna gång!

Jag var i vecka 5+4. Så precis som dig. Tog bara ett test så vet inte hur ökningen var. Dem testen jag tagit har ökat för varje dag så det känns ju bra, men jag har ont i ryggen till och från och det hade jag sist också innan jag fick mf, men jag hoppas det beror på graviditeten bara. Hoppas också för oss denna gången
  • WiMe06
    lanylena skrev 2015-05-06 07:07:44 följande:
    Åh, vilket fint streck! smile1.gif Jättetydligt nu ju. Grattis igen! PlusGravid{#emotions_dlg.flower}
    Tack börjar kunna tro lite mer på det nu. Har ett cb digitalt test som väntar men tänkte vänta med det någon dag till iallafall, sista testet jag har kvar.
  • WiMe06
    isali skrev 2015-05-06 09:18:06 följande:
    Stooooort grattis till dig! :)
    Tack snälla
  • WiMe06

Räknade lite, räknar man mensens första dag så blir bf 12/1 men sen tror jag att min ÄL blev förskjuten en dag så då blir bf den 13/1.

Skulle isåfall vara i v 4 nu. 3+6.

• WiMe06

Öm i brösten efter dem varit instängda i bh-n hela dagen sen tycker jag dem är lite lite större men inte spända på ngt sätt. Känner lite i magen i till och från men inte att det känns som värk direkt. Känner mig lite mer kissnödig än vanligt.

Har väldigt ont i huvudet nu ikväll, men det kan ju lika gärna vara att man är trött efter en stressig dag!

Och på tal om stress, jag har beslutat mig för att ändra en del saker i jobbet nu och privat för att slippa stressa, för stress är ju aldrig bra. Dem säger ju att stress ökar risken för MF och det vill jag ju inte.

När är det lagom att man kontaktar mvc? Hur har ni gjort?!

Svar på tråden BF Januari 2016 :)