Inlägg från: smurfan84 |Visa alla inlägg
  • smurfan84

BF Januari 2016 :)

Heeej!
    Hoppar in här jag med, är i v.5 nu :) bf är 11 januari :) detta är min fjärde graviditet men förhoppningsvis den första som går bra! Har fått två missfall tidigare och opererades för ett x i januari i år.. Så hoppas verkligen att de går bra denna gången!! Har fått tid för VUL 21/5 men de känns ju som de är evigheter tills dess... Får försöka tänka på annat och sysselsätta mig med annat så kanske tiden går fort :)

• smurfan84
    daoan skrev 2015-05-05 19:04:12 följande:

Grattis!!

Håller alla tummar för det :) klart det kommer gå bra!!

:)

Jag hade xu som försvann i augusti 2014. Sen MA i november. Så vet oron du känner!

Tack så mycket :)

Det gör jag med, försöker tänka att jag väntar barn,inte missfall ;) Men de kommer nog kännas bättre efter jag gjort VUL:et om två veckor :)

Usch, det är inget jag ens önskar min värsta fiende..
  • smurfan84
    HCS skrev 2015-05-05 19:52:52 följande:

Grattis! Hoppas verkligen det går bra för dig denna gång! <3

Tack så mycket :) <3
  • smurfan84
    Serendipitet skrev 2015-05-05 19:54:13 följande:
    Grattis till graviditeten!! Hoppas verkligen att det går vägen för dig denna gången. För oss alla. 

Har du några symtom än?
    Tack så mycket! Håller tummarna för allihopa här :)

Ja de största är att de spänner och ömmar i brösten, det har de gjort ända sen jag hade ägglossning.. Det är det första ja känt av i alla mina graviditeter :) Tror att tröttheten börjar smyga sig på oxå, är sjukt trött mitt på dagen.. Men när ja kommit hem från jobbet och kan vila nej då blir ja pigg :/ Lite lätt irriterande ;) Känner inte av nåt illamående än, men de kanske kommer snart..

Har du några symtom?
Svar på tråden BF Januari 2016 :)