Inlägg från: Syllin |Visa alla inlägg
  • Syllin

BF Januari 2016 :)

Hej jag hoppar gärna in här. Plussade i onsdags på ÄL+9 BIM-7. Beräknad 14januari

Jag och min vän som samtidigt som mig också startade bebisfabriken startade en blogg att skriva om i försöken att få barn. Nu plussade jag på första försöket, dock gjorde hon inte det.

Är ni intresserade att läsa om mig som gravid och henne i hopp om att bli gravid är ni hjärtligt välkomna in i bloggen!

WWW.MammaPrat.blogg.se

• Syllin

Jag har haft mycket stickningar i livmoder, skrev ett inlägg i bloggen tidigare om att stickningar och värk i livmodern är ligamentet som töjs. Verkar alltså vara helt normalt!

• Syllin

Idag ringde jag mödravårdscentralen och berättade att jag var gravid, det kändes stort på något sätt!!

Om en och en halv vecka ska jag dit på hälsosamtal!!

Det är lite mer på riktigt nu

• Syllin
    Linnea1986 skrev 2015-05-06 20:27:38 följande:

Jag var i måndags, nu vill ja bara tiden ska gå så ja får göra UL :)

Vad tog dem upp på samtalet? Var det något att ha?

Jag har bokat tidigt UL på privatklinik samma dag som jag går in i vecka 11. Längtar!!
  • Syllin
    Linnea1986 skrev 2015-05-06 21:27:53 följande:

Dom tog upp maten, lite om vikten, prata lite om allt möjligt oxå :)

På tal om vikten så la jag ut en länk på bloggen här om dagen där man skriver in hur lång man är och hur mycket man väger, så räknar den ut hur mycket man bör gå upp och hur dem kilona är fördelad under graviditeten. Väldigt kul fakta!!
Svar på tråden BF Januari 2016 :)