BF Januari 2016 :)
Hoppar in här jag också.
Fick svagt plus igår på ÄL +9 eller +10.
Har köpt ett digitalt som jag ska ta imorgon bitti också. Kan inte tro att det är sant. ![]()
Dagens test.

Grattis till ert plus!!
Hoppar in här jag också.
Fick svagt plus igår på ÄL +9 eller +10.
Har köpt ett digitalt som jag ska ta imorgon bitti också. Kan inte tro att det är sant. ![]()
Dagens test.

Tjejer, är det någon mer än jag som tar antidepressiva? Kommer ni att sluta med dessa?
Jag äter effexor/venlafaxin 150mg/dag och hoppas verkligen kunna fortsätta med det. Förra graviditeten hade jag en dos på bara 25mg/dag och detta var ingen fara att fortsätta med under såväl graviditet som amning. Nu är ju dock dosen rätt ökad.
Tänkte ringa bm imorgon för att få träffa läkare angående detta samt prata om de migränmediciner som jag också använder regelbundet. Minns fan inte om jag fick ha dem sist :/
Hej alla,
nu kan jag officiellt presentera mig, plussade vääääldigt svagt häromdagen, igår köpte jag ett clearblue så jag får läsa det och vet jag inte har fantiserat ihop det där lilla rosa strecket =) Äl hade jag 22-23 så jag tror bf blir runt 13e, min cykel har varit lång.
Detta blir vårt tredje barn, har två döttrar sedan tidigare, födda 11 och 14. Jag är 35 och min sambo snart 39, det är planerat och planerat sista barnet. Vägen fram till plusset har varit rak men ändå lite jobbig. Min sambo har en reumatisksjukdom så han har fått göra ett uppehåll i sina mediciner för att det inte skall riskeras några fosterskador. Denna gången var det mycket tuffare för sambon och då alla oss. Han har haft mycket ont så nu hoppas vi att detta lilla frö stannar och frodas så han kan börja mediciner igen!
Så kul med ett gäng redan nu. Hur ser facebookgruppen ut, man vill ju inte att någon vän/bekant ska förstå redan nu man är gravid. Har inte tänkt att berätta för någon än.
Grattis till alla er andra!
Jag och min pojkvän plussade idag! 1-2 veckor på cb:)
Känns så overkligt men vi kunde inte vara gladare!
Gjorde en abort när jag var 19 å har längtat så sen dess till den här dagen :)
Hej alla
Jag har följt er tråd sen den startades. Idag tog jag första gravtestet denna månad och det blev ett svagt sträck ![]()
Tänkte testa igen på söndag för att få ett tydligare sträck. Vet inte när jag hade äl men tror bim är idag eller fram till söndag, troligtvis söndag eftersom sträcket var svagt idag. BF runt 14 januari kanske?
Ska bli så spännande att få vara gravid igen och få en bäbis i familjen! Våra barn idag är 8 och 10 år.