Inlägg från: Femma88 |Visa alla inlägg
  • Femma88

BF Januari 2016 :)

Hej!

Testade negativt förra helgen på bim (+-2) men positivt imorse! :D Det var första försöket så jag har inte haft något att jämföra med, denna veckan har jag väldigt orolig över att det var något fel på min kropp eftersom jag haft en del symptom (stickningar, mensvärk, trötthet, utebliven mens) men testat negativt, så nu är det dubbel glädje :D BF ungefär 8/1. Grattis till alla er andra som också testat positivt, hoppas de här första veckorna fram till v.12 går bra för oss alla :)

• Femma88
    isali skrev 2015-05-10 00:09:37 följande:

Grattis! Samma BF som mig då ;)

Tack! Grattis du med :D
  • Femma88
    Seven Costanza skrev 2015-05-11 21:05:46 följande:

Jag är gravid med första barnet och går in i v 7 på onsdag, har försökt få tag på BM på telefontid för den BM jag vill ha men telefontiderna var inställda hela förra veckan. Idag hade jag inte möjlighet att ringa men hoppas komma fram imorgon eller onsdag annars får jag ringa andra BM. Lite drygt men det är nog ingen brådska.

Låter som vi är i liknande situation! Går också in i v. 7 på onsdag (enligt senaste mensens första dag) och blev gravid på första försöket (eller som sambon kallade det, "händer det så händer det") trodde absolut det skulle ta längre tid än så.. Hoppas du får tag i BM, känns ju viktigt att få den man vill ha! Vi valde en privat som man kontaktade via ett formulär, väntar nu med spänning på att de ska höra av sig :)
Svar på tråden BF Januari 2016 :)