Inlägg från: daoan |Visa alla inlägg
  • daoan

BF Januari 2016 :)

Hej,

Är gärna med i denna tråden. Plussade svagt iförrgår.

Xu och MA i bagaget. Väntar nu första! Jag är 28 och sambon 29, bosatta i Oslo.

BF 12/1.

Är lite orolig då mina symptom kommer och går lite.vid MA märkte ja att symtomen försvann så jag Tror denna rädsla sitter i bakhuvudet. Försöker att bara vara glad och hela kroppen spritter. Men man är väl alltid lite orolig!

Grattis till alla ni!

• daoan

Grattis!!

Håller alla tummar för det :) klart det kommer gå bra!!

:)

Jag hade xu som försvann i augusti 2014. Sen MA i november. Så vet oron du känner!

smurfan84 skrev 2015-05-05 18:59:29 följande:

Heeej!

Hoppar in här jag med, är i v.5 nu :) bf är 11 januari :) detta är min fjärde graviditet men förhoppningsvis den första som går bra! Har fått två missfall tidigare och opererades för ett x i januari i år.. Så hoppas verkligen att de går bra denna gången!! Har fått tid för VUL 21/5 men de känns ju som de är evigheter tills dess... Får försöka tänka på annat och sysselsätta mig med annat så kanske tiden går fort :)

• daoan

Hej,

Jag hade också MA i v 11 i november och plussade denna månaden! Livrädd så fort jag inte känner allt!!

Grattis grattis till dig! Försök njuta ändå :)

Sudden92 skrev 2015-05-08 06:08:43 följande:

Hej! Plussade ett svagt streck i helgen och ett starkt plus nu i veckan. Bf 9 januari.

Fick MA konstaterat i vecka 11 i november, så vågar inte direkt glädja mig åt denna graviditet. Vill bara att tiden ska gå.

• daoan

Haha jamen visst är man knäpp ;)

Jag känner allt sådant till och från. Men livrädd att symptomen bara säger poff-- som vid mitt MA!

Blir glad när jag mår illa och får molvärk! Hahah!

Men just i skrivande stund känner jag ingenting! Knappt ömma bröst :/

Usch!

Sudden92 skrev 2015-05-08 14:42:51 följande:

Samma här, har typ inga graviditetssymptom, bara lite ömma bröst. Vill va trött och må illa och allt det där så jag känner att det händer nåt där inne ;)

• daoan

Någon annan som har till och från symptom?

Är i v 4+ 4 själv.

• daoan

Skönt man inte är ensam då! Ibland känns mina bröst ingenting. Ibland spänner det lite och gör ont vid hårt tryck.

Hade för mig jag var mer öm förra gången :p

Grus grus skrev 2015-05-10 09:16:57 följande:

Har inga symptom alls förutom ömma bröst. Och det är ganska konstant även om det är mer eller mindre.

• daoan

Ok!

Så olika för alla! Galet! Man ska väl sluta noja ;)

Men inga ömma bröst alltså? Alls?

mitthemligajag skrev 2015-05-10 15:12:18 följande:

Är i 5+4 tror jag och idag har jag fått molande värk några gånger. Har Sjukt mycket flytningar, suck. Men inga ömmande bröst eller så men de hade jag inte med första heller :)

• daoan

Hahaha det förstår jag :))

Man ska inte klaga :p

mitthemligajag skrev 2015-05-10 16:22:24 följande:

Nej absolut inget ömmande, fick ett illamående som hette duga förra gången, sjukskriven med passa piller i flera veckor. Men mellan bim och typ vecka 6 eller 7 kände jag absolut nada! Har typ inga symtom nu heller, illamående när jag blir hungrig och idag lite molvärk då :D sen kommer spökveckorna, runt vecka 14 tills sparka kom då försvann alla symtom hehe! Kommer ihåg hur underbart de va att må bra igen efter alla spyor haha!

• daoan

Jag äter på som vanligt men har ändå gått ner ett kilo! Mycket märkligt! Kan må lite illa om jag går hungrig bara :p

Otti skrev 2015-05-11 11:45:03 följande:

Någon mer än jag som blir mer illamående av att äta?

Med förra graviditeten så lättade illamåendet när jag åt..

• daoan

Känner detsamma! tiden segar verkligen nu :p

WiMe06 skrev 2015-05-11 16:39:21 följande:

Åh vad tiden segar sig fram. Kan inte tiden gå lite fortare nu, vill bara att dem värsta veckorna ska passera nu så man kan börja njuta lite mer. Blir tokig av nervositeten och oroligheten. 2 dagar kvar till jag passerat den andra stora milstolpen under den här resan.

Mår toppenbra och har en bra känsla ännu men det är ju så sjukt svårt att sluta oroa sig. Och det gör ju inte saken bättre att man kollar gravidappen x antal ggr om dagen och varje gång blir besviken att man inte kommit längre ... Suck!!!

Svar på tråden BF Januari 2016 :)