Inlägg från: Linalill |Visa alla inlägg
  • Linalill

BF Januari 2016 :)

Får jag hoppa in här?  Plussade i torsdags och är i dag vecka 6 (5+1). BF 9 januari om allt går som det ska. 

Jag har en kille på på 7 år så detta blir mitt andra barn. 

• Linalill
    MHK skrev 2015-05-11 07:22:17 följande:
    Grattis, va härligt:) Jag får en dag efter dig, 10 jan:)

Tack och grattis tillbaka. Jag har gått upp en del sista året främst runt magen, så nära och kära och t.o.m grannar som jag endast hejar på i hissen har frågat flera gånger om jag är gravid. Snart kan jag svara något annat än "Nej, jag är bara tjock :P". 

Då kanske de små kommer på samma dag ;P, själv planerar jag att knipa över nyår för säkerhetsskull :D. 

• Linalill
    MHK skrev 2015-05-11 07:40:04 följande:
    Hehe jepp det e bra om man kan göra det. Jag slutar min högskolutbildning 16 januari så jag hoppas att bf e den 10 jan och inte långt innan. Hade egentligen passat mer med ett februaribarn men vi började prova och pang sa det:) Har en stor del av familjen som fyller år i januari, jag och sonen fyller oxå år i januari. Så det räcker inte att man blir fattig efter alla julklappar i december så kommer födelsedagsjanuari firande:) Härligt:) Hehe

Lite samma här, vi hade egentligen tänkt vänta någon månad, men oförsiktig en gång så blev det ett litet barn. Fast är mest tacksam, då jag slapp oron över att fundera på om man skulle bli med barn eller ej. 

Vad går du för utbildning? 

Svar på tråden BF Januari 2016 :)