Inlägg från: Flisan97 |Visa alla inlägg
  • Flisan97

BF Januari 2016 :)

Hej! Har BF i början på januari.

Någon som har några råd angående illamående? Vet inte vart jag ska ta vägen, har provat allt känns de som och har mått illa 1.5 vecka, har tagit både lergigan och primperan. Inget fungerar. Har kex vid sängen som jag äter på morgonen men det kommer upp ändå. Spyr ungefär 15 gånger om dagen. Har ingen ork eller energi kvar. Snälla hjälp mig någon, orkar inte detta mer.

• Flisan97
    Svurk skrev 2015-05-12 20:38:38 följande:
    Har du testat åksjuketabletterna på Apoteket?
    Postafen ja. Dom är ju lindriga jämfört med lergigan och primperan också. Fungerar inte, har såna där sea band också på handlederna
  • Flisan97

Nu har jag spytt i 2 timmar oavbrutet. Snälla tips någon. Dricker ingefärste och tagit lergigan nu. Hjälper inte

• Flisan97
    HCS skrev 2015-05-13 08:39:55 följande:
    Nej va jobbigt! Själv har jag tagit lergigan Comp och det har hjälpt mig jättebra. Hoppas du hittar nåt som lindrar. Ringt barnmorskan?
    Jag tar lergigan Comp men tycker inte de funkar längre :( har primperan också och de funkar inte heller. Ska till barnmorskan på torsdag nästa vecka så får hålla ut:( men idag har de varit extremt, verkligen suttit två timmar över toan och det kommer liksom inget för magen är tom, bara galla :(
  • Flisan97
    vincent89 skrev 2015-05-15 15:50:35 följande:

Hej

Skrev här för en vecka sedan då jag och killen hade fått gravid 1-2 veckor på cb digital, idag är jag i 4+5 och fått en tid hos bm i juni, men börjar bli lite orolig att jag faktiskt inte är gravid på riktigt. Har typ inga symptom förutom lite mol i magen, uppsvälld mage och lite ont i tuttarna. Det är ju visserligen väldigt tidigt så det kanske inte är så konstigt att symptomen inte riktigt slagit till än! Men oroar mig:( nån som känner igen sig?

Hade inte heller några symptom förutom brösten som ömmade. Sen jag gick in i 5+5 så har jag spytt 20-40 gånger om dagen. Så var glad att du inte har symptom haha.
Svar på tråden BF Januari 2016 :)