BF Januari 2016 :)
Skönt att se att fler som är samma vecka som mig typ!:)
Första barnet är sjukt nervös.
Ååhh längtar så tills det börjar synas.
Hur har ni andra kännt?
Skönt att se att fler som är samma vecka som mig typ!:)
Första barnet är sjukt nervös.
Ååhh längtar så tills det börjar synas.
Hur har ni andra kännt?
Hej! Har BF i början på januari.
Någon som har några råd angående illamående? Vet inte vart jag ska ta vägen, har provat allt känns de som och har mått illa 1.5 vecka, har tagit både lergigan och primperan. Inget fungerar. Har kex vid sängen som jag äter på morgonen men det kommer upp ändå. Spyr ungefär 15 gånger om dagen. Har ingen ork eller energi kvar. Snälla hjälp mig någon, orkar inte detta mer.
jag hänger på här, väntar mitt första barn i vecka 5 (4 plus 1) 
Jag mår sådär, har mått så illa och spytt men nu har jag tagit Postafen och GUUUUD så skönt att kunna leva igen.
Sen så rapar jag och kissar och är hungrig konstant. MEn det kan jag absolut leva med.
VIlka är ni? Vore kul och hålla kontakt med er som är i samma sits :)
Hej och grattis till er alla! :)
Jag hänger gärna på här jag med, plussade igår! Både jag och sambon fyller 25 i år, och det är vårt första barn :)
Enligt uträkningarna är jag i v.5 (4+3), och BF är just nu 16 januari.
Jag är galet nervös, då jag hade en MA i höstas i v.9 (upptäcktes i v.11) efter min första graviditet.
Mina symtom nu är ömma och svullna bröst, "mensvärk" och GALET trött.
Idag vaknade ja helt slut i kroppen:)
Vet inte om det är för bebis eller för att ja jobbar mkt:)men inte så lätt att lägga av med sina vanliga rutiner. Är kökschef så inte lättaste att bara säga att man måste gå hem lixom, dessutom vill ja inte folk skall bra än.
Någon som har nåt tips?
Hej
Skrev här för en vecka sedan då jag och killen hade fått gravid 1-2 veckor på cb digital, idag är jag i 4+5 och fått en tid hos bm i juni, men börjar bli lite orolig att jag faktiskt inte är gravid på riktigt. Har typ inga symptom förutom lite mol i magen, uppsvälld mage och lite ont i tuttarna. Det är ju visserligen väldigt tidigt så det kanske inte är så konstigt att symptomen inte riktigt slagit till än! Men oroar mig:( nån som känner igen sig?
Som föregående skriver så är det vanligt! Hoppas att det inte är nåt allvarligt , men hör med din bm om det fortsätter imorgon..
Jag är idag v 8, verkar som jag är längst gången? Bf 2/1 ialf :)
Okej härligt :) hoppas det går bra för dig!
För hälsosamtalet var jag där förförra fredagen, och fick tid för inskrivning den 15 juni så det är ett tag till tills dess :( kan inte tiden gå fortare...
Första barnet så jag undrar bara, när gör man ul osv? Glömde fråga min bm :)
Tack så mycket!
En fråga: hade ni som mensvärk i början av graviditeten? ( är i v.4+5) har haft svagt molande innan men idag känns det mer, tror ni det är normalt?
Grattis till alla som plussat!