BF Januari 2016 :)
Hej! Här hänger jag gärna! Plussade idag. Bf 11 januari. Kan knappt tro det och lyckan är total! Både jag och min man är 34 år.
Har vi någon sluten fb-grupp man kan gå med i?
Hej! Här hänger jag gärna! Plussade idag. Bf 11 januari. Kan knappt tro det och lyckan är total! Både jag och min man är 34 år.
Har vi någon sluten fb-grupp man kan gå med i?
Grattis! Nä det har vi inte, vad jag vet iaf;)
Är det första barnet?
Sitter hos frissan för håruppsättning.. (Vi gifter oss idag) :) känner mig illamående undrar om det är nervositet eller graviditeten? Hoppas på det sistnämnda!;) hade knappt några symtom förra graviditeten när vi fick MF i v 9.. Så hoppas detta är ety bra tecken:D
Idag vaknade jag med ett sånt illamående att jag fick väcka mannen så han fick gå upp o göra frukost åt mig :) mår fortfarande illa men inte lika mkt!
Jag hoppar också in i gänget! 31 år, väntar tredje barnet. Beräknat 6 januari. Hade ett MF i höstas (i vecka 11, så ganska sent). Jag är inte sådär överlycklig än utan vi får se hur det går denna gång, är lite rädd för samma sak igen...mina tidigare barn är 4,5 och 3 år.
Grus grus
Självklart är jag också glad och även tacksam över att vi kan bli gravida hyfsat lätt. Dock gnager den där oroskänslan. I höstas när jag plussade blev jag överlycklig och planerade så stort. Det vågar jag inte den här gången. Ska göra ett privat VUL och se så den lever nån gång här framöver.
Hoppas alla i tråden mår bra! Jag mår bra, än så länge. Är ganska trött dock, men det brukar man väl vara såhär på slutspurten innan sommarledighet ;) jag pluggar 100% och jobbar ca 50% så jag har mig själv att skylla antar jag :)
Okej, så här är det. Folk skriver och undrar om det tex är normalt med typ mensvärk när man är gravid osv osv. Och jag har en fråga som liknar såna frågor fast inte alls....
Är det normalt att vilja bita huvudet av sin man när man är gravid?
Någon annan som fått yrsel? Blir jätte yr i mellan åt!
Lite nyfiken på alla här!
Vilken vecka är ni i? Hur känns det i kroppen efter plusset och vart bor ni nånstans? :)
Uppdaterade bf-listan och gjorde den lite lättare att fylla i med uppgifter.