Inlägg från: Donner82 |Visa alla inlägg
  • Donner82

BF Januari 2016 :)

Hej allihop!

Får jag hänga med er i denna tråden? Plussade i morse! :) BF i slutet på januari - typ 28.

Andra barnet - jag är 32 och min sambo 34. Bor i Malmö.

Fler från Malmö/Skåne?

• Donner82
    Tamses skrev 2015-05-15 13:52:55 följande:
    Åh grattis! Här är en till från Skåne, bor utanför Lund och väntar också andra. BF 5 januari!

Hur gammal är ert första barn?
    Härligt med en till skåning! :) 
    Vårt första barn är flicka på 21 månader. 
    Kommer bli 2.5 år emellan henne och lillasyster/lillebror (vad det nu blir). :)

Hur gammalt är ert första?
  • Donner82
    Pyret 85 skrev 2015-05-15 13:54:12 följande:
    Jag är också från skåne, bor utanför lund. Beräknad 30/12 med andra barnet.
    Så himla kul att vi är några skåningar i tråden! :)
  • Donner82
    Kixpix skrev 2015-05-15 13:58:00 följande:

Jag bor också i Skåne men tillhör Hässleholms kommun :)

Härligt! Vi är ju faktiskt en del skåningar i tråden! :)
  • Donner82

Är det bara jag som mår tokilla? Gaaaaah - undrar hur illa det är om ett par veckor.... hjälp!

• Donner82
    Lizzie09 skrev 2015-05-16 13:16:30 följande:
    Jag har mått mycket illa fram tills för ett par dagar sedan, är i vecka 8 :) Vilken vecka är du i?
    Jag är bara i vecka 4 (3+6). Fattar inte hur det är möjligt redan. Undrar hur nästa vecka blir... Läskigt...

Skönt om det går över redan vecka 8 - det hade varit ok. :) Jag är mer rädd för att fortsätter typ hela graviditeten. Gahhh! :)
  • Donner82

Hej allihop! Efter en vecka med tungt illamående så har jag nu fått Lergigan Comp från min läkare. Är bara i vecka 7 men känner mig helt slut. Förra graviditeten kom illamåendet lite senare.

Hur har ni det med illamåendet? Hur klarar ni jobbet? Och är det någon annan som fått Lergigan comp?

Jag får nästan panik när det blir för mycket av illamåendet!

Kram!

Svar på tråden BF Januari 2016 :)