Inlägg från: Sommarfeelings |Visa alla inlägg
  • Sommarfeelings

BF Januari 2016 :)

Jag hoppar in här! Jag är gravid i vecka 6 (5+5) och är beräknad till 10 januari 2016! Jag har inte mycket symtom förutom lite ömma bröst, därför känns det så overkligt! Har tagit säkert 10 st tester som varit positiva och tror fortfarande inte att det är sant! Är för övrigt 17 år, och min pojkvän är 19 och vi har varit tillsammans i 1 år, graviditeten var oplanerad. Hoppas ingen dömmer oss eller vårt val

• Sommarfeelings

Hejhej! Jag skrev här förut men eftersom vi trodde på missfall i vecka 6 har jag inte hört av mig förrens nu, vi fick tid för Vul vecka 8 och allt såg normalt ut, nu är jag i vecka 13 (12+4)! Har tid för rul 13/8, är nervös men också jätteglad att vi får träffa vårt barn igen! Jag är 17 år och min kille är 19, och vi är jätteglada även fast graviditeten inte var planerad!

• Sommarfeelings
    aurorasmamma skrev 2015-07-03 11:23:51 följande:

Hej!! Va skönt att ni slapp missfallet som ni befarade. Hur har du mått hittills?

Ja, jätteskönt! Jag mådde riktigt illa de första veckorna, men nu har jag nästan inga symtom alls förutom en liten mage, så det känns nästan lite tråkigt!
Svar på tråden BF Januari 2016 :)