Inlägg från: Vattenglaset |Visa alla inlägg
  • Vattenglaset

BF Januari 2016 :)

Hallå! Får jag hoppa in i drar härliga gäng?

Jag plussade i lördags för en vecka sen, men fick en blödning och misstänkte att det inte blev något, men idag så gjorde jag ett nytt test och det va starkt plus!!!

Så räknar jag rätt så blir bf den 16 januari.. Så höggravid under julen om allt går som vi hoppas! Det är första barnet för båda, bor i Kalmar län, jag studerar och han jobbar heltid vi har redan villa, volvo och vovve ;)

Vi bor utanför orten som vi är skrivna på, får man ta en mvc på en annan ort? Som ligger närmare oss.

• Vattenglaset
    haannah skrev 2015-05-15 09:57:32 följande:
    Grattis och välkommen!! :D vad härligt att det har gått bra! Då har vi BF samma dag om allt stämmer och allt går som det ska, men det håller vi ju såklart alla tummar för :)

Första barnet för oss också, så pirrigt och härligt.

Vad jag förstått så får man välja vilket mvc man vill, så det går nog utmärkt att välja det som är närmast :) ring dit och kolla :)
    Tackar! Åå va härligt! Allt är verkligen jättespännande, jättenervöst och nytt!
  • Vattenglaset
    Lizzie09 skrev 2015-05-15 10:09:00 följande:
    Hej och välkommen! :)

Bor i Kalmar län jag också, kul! Vi bor just nu i lägenhet med vovve också, vad har ni för ras? :) Vi har en liten chihuahua med lite papillon i, världens goaste!

Ja jag tror man får välja rätt fritt när det kommer till mvc, om jag inte är helt ute och cyklar :)
    Va roligt med en "granne" :) vi har en gråhundsvalp och två vallhundar :) jag tränar Lydnad med mina och sambon kör jakt med sin :) min border collie kommer bli världens bästa barnvakt :)
  • Vattenglaset
    FruGru skrev 2015-05-16 07:47:36 följande:

Hallå allihop

Hur mår ni?

Jag mår bra. Har molvärk till o från. Lite stick i brösten o luktsinnet är exceptionellt bra. Fogarna bråkar lite. Tur man är van att leva med fogar ur balans.