babytigger skrev 2015-06-01 17:44:39 följande:
Jag har haft bruna flytningar i stort sätt varje dag sen 4 dagar efter äl, kanske haft 3-4 dagar som jag inte haft några, när ja ringde gyn för o få receptet utskrivet så nämnde jag detta o hon sa att det inte va nån fara så länge jag inte hade Jätte ont. I torsdags kväll och i fredags morse förra veckan blödde jag rött färskt blod, då sjönk hoppet, men det försvann och nu har jag varken bruna flytningar el blod, bara vanliga genomskinliga. Tog ett nytt test idag och det va starkare än för fyra dagar sedan, så håller tummarna..
Den där känslan att det svider, på mig beror det på dom bruna flygningarna, dom ligger typ i "mynningen" el va man ska säga, och det ger iaf mig en svidande känsla,.
Det är lite det jag känner, vad ska en bm säga liksom, jag fick lite färskt blod igår fm när jag torkade mig, har sedan haft lite bruna flytningar men känner ingen skillnad i övrigt och har inte ont (förutom svidande känslan som försvunnit nu). Känner mig såklart orolig ändå men tror inte det är så mycket jag kan göra.. bara vänta och se.