Inlägg från: milla741 |Visa alla inlägg
  • milla741

BF Januari 2016 :)

Här vill jag hoppa in :D plussade 18/5 så v 4+3 har dom räknat ut åt mig haha känns helt overkligt och rädslan för MF finns hela tiden men försöker att vara positiv och glädjas att jag är GRAVID!! Tredje barnet 18&8 :D så en sladdis i magen set är såå spännande.. BF 29/1

• milla741

Men shit vad tidigt.. ???? själv så Drar det och sliter i i ljumskarna och är jätte svullen ser ut som jag är i tredje månaden haha

Kixpix skrev 2015-05-23 09:14:12 följande:

Någon mer här inne som känner dig totalt funktionshindrad? Vad till läkaren igår pga mina bäckensmärtor. Han tryckte på blygdbenet och han ska ha tur att jag inte nitade honom. Fick åka hem med panodil.. Tänk att ha så här ont i vecka 5+5. Håller tummarna att det kommer gå över.

• milla741

Och så klart är frågetecknerna en bekymrad smileys

milla741 skrev 2015-05-23 10:12:41 följande:

Men shit vad tidigt.. ???? själv så Drar det och sliter i i ljumskarna och är jätte svullen ser ut som jag är i tredje månaden haha

• milla741

GRATTIS!!!! Så kul :D

kotten2016 skrev 2015-05-23 08:04:03 följande:

fick vårt första plus nu imorse, vaknade 06.28 och kunde inte somna om. hade gått och lagt mig kring 22 igårkväll, ovanligt trött alltså.

så nu efter att mensen är 5-6 dagar sen, testade jag. och ÄNTLIGEN PLUS!!

vi har försökt sen september 2014.

så underbart glada och overklig känsla alltihop. om allt går vägen får vi baby kring 20 januari och jag är nu i vecka 5+3.

lycka till alla nu!

• milla741

Haha vilken veck är ni? Själv har jag svullnat upp hade en tröja som gick och pösa vid magen och en kofta haha helt sjukt jag är ju bara i v 5

FruGru skrev 2015-05-23 13:39:03 följande:

Får ligga ner när vi har gäster. För när jag står upp svullnar magen ut sig :-P

Eller klä mig i stooora tält

Får åka o shoppa dölja magen kläder. Tips på nån bra affär?

• milla741

I mitt jobb så går/rör vi mycket dock inte i snabb takt pga barnen :) men ca 17-20000 steg det får räcka nu iallafall känner att jag blir andfådd så lätt nu haha min kollega kommer snart märka att det är något annorlunda med mig.

FruGru skrev 2015-05-24 07:25:22 följande:

Jag är så trött och så illamående och allt småätande = 1 kilo upp på några dagar bara..måste ut o röra på mig. Bara så svårt när man mår pyton satte mig på träningscykekn i 15 min men fick ont i svanskotan direkt..får ta en lång promenad..

Motionerar ni?

Svar på tråden BF Januari 2016 :)