Inlägg från: Söndag |Visa alla inlägg
  • Söndag

BF Januari 2016 :)

Jag tror jag vågar mig på att hoppa in här

Plus med digital idag efter ivf idag

Bör förhoppningsvis bli barn omkring 24/1!

Väljer att inte hoppa med i Facebook gruppen än då de är lite för offentligt för mig! Insåg att man kan se vilka som är med i gruppen utan att själv vara medlem och hittade en rättså nära bekant i listan

Ngn mer ivfare?

• Söndag
    Mariii skrev 2015-05-17 21:27:02 följande:

Alltså, jag känner mig inte ett dugg gravid. Mådde lite illa veckan som var och är lite extra trött. Men annars inget. Inga ömma bröst alls. Dock så har mina bröstvårtor ändrat färg och storlek. Hoppas allt är bra!

Någon annan som känner typ noll?

Jag känner ingeting jag heller bara trött...
  • Söndag
    WiMe06 skrev 2015-05-19 17:49:23 följande:
    Håller helt med dig, är också livrädd för att behöva kejsarsnitt. Tänk att knappt kunna bära på sitt barn efter förlossningen. Usch mardröm.
    Jag är dessutom väldigt aktiv på fritiden och hade mått väldigt dåligt av att inte komma igång med träningen igen :)
  • Söndag

Urs jag är jätte rädd för missfall! Vill att tiden går lite fortare, ska göra vul vecka 25...

• Söndag
    evigalängtan89 skrev 2015-05-22 07:50:13 följande:

Tvivlar hela tiden på att jag verkligen är gravid, någon mer? Vi (5+3)

Samma här!! Sambon sa igår att Jag nog inte behöver ta fler tester så länge jag inte blöder :-P men de är så overkligt...
  • Söndag
    FruGru skrev 2015-05-24 07:25:22 följande:

Jag är så trött och så illamående och allt småätande = 1 kilo upp på några dagar bara..måste ut o röra på mig. Bara så svårt när man mår pyton smile5.gif satte mig på träningscykekn i 15 min men fick ont i svanskotan direkt..får ta en lång promenad..

Motionerar ni?

Jag tränar på ett par pass i veckan som innan
  • Söndag
    Inte bara att skaffa skrev 2015-05-25 21:38:01 följande:

Plussade i söndags, v4+0 Idag. Gjort ivf. Otroligt nojjig hela tiden men samtidigt överlycklig över att jag lyckats bli gravid! Beräknat slutet av jan-16!!

Grattis
  • Söndag
    Inte bara att skaffa skrev 2015-05-26 07:05:36 följande:

Tack så mycket! Nu får vi alla vara rädda om oss och miraklen vi bär på. Är det någon mer här som lyckats via ivf?

Vi har gjort icsi/ fet
  • Söndag
    Grus grus skrev 2015-05-26 19:05:38 följande:
    Det är just det du kan då gruppen blir hemlig! Inga av dina vänner på fb kan se att du är med i en grupp som heter Janu. Medlemmar i gruppen har önskat att vi ska stänga och tanken var från början att stänga när en februari-tråd kommit upp på fl.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
    Fast som för mig som vet att det finns folk där som känner igen mig så är jag ju inte hemlig längre..... Vill inte att hon berättar för sin sambo att vi ska ha barn...
  • Söndag
    hsh skrev 2015-05-27 07:00:48 följande:

Någon annan som har problem med att hosta? Hostar jag så håller jag allvarligt på att kräkas ;p Vidrigt, känns som att mina kräkreflexer är jättekänsliga..

Precis samma här... Kräktes igår kväll av hostandes och lite känslig för lukter på det...
Svar på tråden BF Januari 2016 :)