Inlägg från: MarieTherese86 |Visa alla inlägg
  • MarieTherese86

BF Januari 2016 :)

Hej :) hoppar också in. Min sambo och jag har försökt i några månader. Idag plussade vi,kan knappt tro att det är sant :D

• MarieTherese86

Och för mig är det första graviditeten :) är supernojjig och har tagit tre test sen i lördags.

Har inte varit till bm ännu,men enligt natural cykles går jag in i vecka 5 nu och bf 27/1.

Har haft brun-rosa flytningar igår och lite brunt idag,är detta normalt?

• MarieTherese86

Kul Debbie85 ????

Är utomlands nu och förut kom en liten blödning. Har läst att det är vanligt,men satan vad orolig jag är nu.

• MarieTherese86

Hej hörru :) jag är nu i v6 och är jätteorolig. Jobbar som uska på sjukhus och idag har det varit extremt tungt jobb. Har efter alla tunga förflyttningar ont i magen,är det någon fara för lillmini med så tungt arbete?eller är det kanske bara ligamenten som jobbar hårt?usch vettni för att vara orolig

• MarieTherese86
    annahs1985 skrev 2015-05-30 07:43:43 följande:

Hej du! Grattis!! Självklart är det ju inte bra om det gör ont i magen. Men det är inte farligt för lillmini som ligger trygg i magen, Så länge man lyfter rätt och inte föööör tungt. Jag jobbade heltid som servitris på en välbesökt restaurang tills 3 veckor innan bf sist, hade en kort period som det gjorde ont i beckenet men det gick över. Jag tror att så länge man inte har allvarliga problem är det bra för kroppen att hålla igång.

Tack snälla för svar. Låg och vilade på em och det onda gick över. Nya friska tag på jobbet idag ;)
  • MarieTherese86

Hej igen. Ringde gyn förut och fick tid för VUL redan idag. Skönt med proffsig vårdpersonal som tar oro på allvar. 13.45 ska jag dit och är nervös nu. :)

• MarieTherese86
    hsh skrev 2015-06-02 12:15:08 följande:

Åh, vad ringer du för typ av gyn och vilket län bor du i? I mitt län är dom sinne snåla med vul!